.

.

Allegro מסרק 1003 מסרק שיער שיער סיבוב מסרק שיניים רחב מסרק שיער מתולתל רטוב או יבש מסרקי נשים שנעשו בארצות הברית. 2 חלקים.

Allegro מסרק 1003 מסרק שיער שיער סיבוב מסרק שיניים רחב מסרק שיער מתולתל רטוב או יבש מסרקי נשים שנעשו בארצות הברית. 2 חלקים.

ILS 1.33
סחורה
זמין.

מסרק שיער של טאמר סבך עם שיניים מעוצבות במיוחד לניתוק שיער עם מסרק שיניים רחב מעוצב במיוחד, שיניים מעוקלות כדי להתנתק בקלות אפילו את השיער הסגור ביותר, מסרק לנשים מסרק שיער מתולתל נהדר גם כמו מסרקים עבור מעצבי שיער ליישום שמני שיער ומוצר אחר על השיער שלך. עם ידית ארוכה של 4 אינץ 'שאורכה שלא הולכת להחליק מהיד שלך כמו מסרק מקלחת לשיער. מיוצר בארצות הברית עבור יישומים מרובים Allegro Combs #1003 TAMER TAMER עם ידית מסרק שיניים רחב נהדר לשיער מתולתל לשיער רטוב או יבש, שיער עבה, שיער מתולתל, שיער לילדים. מסרקי ה- DETANGLE עם צבעי בולטים עובדים נהדר לכל סוגי השיער, ידית יציבה ומעוקלת לטובת טוב יותר טוב במקלחת מתולתלת שיער. מסרק שיער נהדר לנשים מסרק שיניים רחב לשיער גלי. מסרקים לחיטוי לא יספגו, עמידים בפני כתמים מסרקי שיער אלה דגם #1003 מסרקי אלגרו לא יספגו פתרונות מעוקרים, פרמים, מזגנים, שמפו, שמן, מים וכו ' סטיילינג, מסיים אחרי חתך שיער של גברים ובמצב רב של עיצוב שיער. התנתק מסרק עם צבעים טרנדיים. עיצוב ארגונומי לכל גודל היד 4 אינץ 'ידית ארוכה קל לאחיזה גם בעת יישום מוצר שיער, השיער העבה שלך והמסרק העבה החוצה ללא סבכים, שיניים מעוגלות עבות עם עיצוב טיפה אחורית שלא יפגע בקרקפת וניתן להשתמש בו מספר פעמים עם תוצאות נהדרות. מסרק שיניים רחב עם ידית. מסרק שיניים גדול. 100% כסף בחזרה מתחייב אלגרו קומבס עומד מאחורי מסרקי שיער מסבך שיניים רחב שלנו לנשים 100% , אנו מוכנים להציע 30 יום מובטח, אם אינך מרוצה מהזיפה הזו של מברשות השיער מכל סיבה שהיא אנו נותנים לך מלא החזר, אין שאלות שנשאלו. מקלחת מסרק שיניים רחבה. מסרק שיער של טאמר סבך עם שיניים מעוצבות במיוחד לניתוק שיער עם מסרק שיניים רחב מעוצב במיוחד, שיניים מעוקלות כדי להתנתק בקלות אפילו את השיער הסגור ביותר, מסרק לנשים מסרק שיער מתולתל. נהדר גם כמו מסרקים עבור מעצבי שיער ליישום שמני שיער ומוצר אחר על השיער שלך. עם ידית ארוכה של 4 אינץ 'שאורכה שלא הולכת להחליק מהיד שלך כמו מסרק מקלחת לשיער. מיוצר בארצות הברית עבור יישומים מרובים Allegro Combs #1003 TAMER TAMER עם ידית מסרק שיניים רחב נהדר לשיער מתולתל לשיער רטוב או יבש, שיער עבה, שיער מתולתל, שיער לילדים. מסרקי ה- DETANGLE עם צבעי בולטים עובדים נהדר לכל סוגי השיער, ידית יציבה ומעוקלת לטובת טוב יותר טוב במקלחת מתולתלת שיער. מסרק שיער נהדר לנשים מסרק שיניים רחב לשיער גלי. מסרקים לחיטוי לא יספגו, עמידים בפני כתמים מסרקי שיער אלה דגם #1003 מסרקי אלגרו לא יספגו פתרונות מעוקרים, פרמים, מזגנים, שמפו, שמן, מים וכו ' סטיילינג, מסיים אחרי חתך שיער של גברים ובמצב רב של עיצוב שיער. התנתק מסרק עם צבעים טרנדיים. עיצוב ארגונומי לכל גודל היד 4 אינץ 'ידית ארוכה קל לאחיזה גם בעת יישום מוצר שיער, השיער העבה שלך והמסרק העבה החוצה ללא סבכים, שיניים מעוגלות עבות עם עיצוב טיפה אחורית שלא יפגע בקרקפת וניתן להשתמש בו מספר פעמים עם תוצאות נהדרות.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים