.

.

שחר חיים מרופד סרטי ראש לנשים, 5 יחידות צר רגיל טורבן בגימור אופנה שיער להקות בארה ' ב סיכת סטיילינג כלים אביזרי

שחר חיים מרופד סרטי ראש לנשים, 5 יחידות צר רגיל טורבן בגימור אופנה שיער להקות בארה ' ב סיכת סטיילינג כלים אביזרי

ILS 3.00
סחורה
זמין.

חידוש בסגנון : זה מרופד סרט סט הוא ב 5 צבעים שונים,פשוט ואלגנטי,מספיק כדי לענות על שלך יומי קיבוץ זה הצרכיםיום אחר עם סרטי שיער שונים כדי לקבל מצב רוח שונה.זה יפה סרטי ראש סט הוא מתאים לכל ביותר כל שיער סגנונות של בנות ונשים. עמיד חומר : בעבודת יד,עשוי בד ומרופד,אשר הוא נמתח ונוח ללבוש,זה לא לפגוע שיער ולא קל להחליק.מלא ועדין בפירוט,אינטימי שולי עיצוב,פשוט ונדיב בעיצוב, לשנות את פנים ולהדגיש את עדין פנים תכונות. מתאים לכל סגנון שיער : אלה אופנה סרטי ראש לנשים הם מתאים עבור מגוון רחב של תסרוקות,כגון ארוך שיער,שיער מתולתל,ישר שיער וכו'.שונה סגנון דק סרטי ראש להתאים כל התלבושת שלך, לגרום לך יותר יפה ואלגנטי. מתאים לאירועים שונים : זה פשוט ואופנתי סגנון סרט הוא קישוט מושלם לעבודה,תאריכים,נשף,מסיבות, חתונות, ו concerts.It מתאים לשטיפת הפנים ולמריחת מסכות פנים, מתאים גם ליוגה וכושר.סרטי ראש יכולים לספק את הנוחות ביותר בחיי היומיום העמוסים שלך. ללא דופי מתנה : את שיער אביזרי לנשים הם מתנה מושלמת עבור המשפחה שלך,אחיות,אהוב,חברים,לכיתה,עמיתים ומישהו שצריך.הם אוהבים שלה נדיב, פשוט, קלאסי כל כך מרשים.המוצר גם יכול ידית עבה או דק שיער, ישר או מתולתל שיער. מפרט : כמות : 5 חתיכות סרט צבע : בז', חלב תה,חאקי,כהה חאקי,שחור חומר עשוי בד ומרופד,את סרטי שיער הם עטוף עם בד בד, את סרטי ראש יכול לעזור עם תיקון שלך שיער, אשר הוא מועיל אקססורי לשיער גם כן. יישום רחב עדין ויפה שיער חישוק סט הוא מתנה נפלאה עבור המשפחה שלך, חברים וכל מי שאתה אוהב. אידיאלי עבור מתאים עבור בנות ונשים ללבוש בהזדמנויות שונות, כגון מסיבות, טקס חתונה, בית מגיע מסיבות, קונצרטים וכן הלאה, אתה יכול לבחור שונה סרטי שיער על פי תלבושות. ישים שיער סגנונות קוקו, למעלה קשרים, צמות, לחמניות, תסרוקת גבוהה ועוד.שיער ארוך, שיער קצר, שיער חלק, שיער מתולתל או גלי, שיער דק, שיער עבה בינוני, שיער עבה ושיער ארוך ועבה במיוחד. החבילה כוללת : סרט מרופד פי 5.

] על המוצר עד

Quantity:
5 pieces
Headband Color:
Beige,Milk Tea,Khaki,Dark Khaki,Black
Material:
Made of cloth and padded,the hairbands are wrapped with cloth fabric, the headbands can help with fixing your hair, which is a helpful hair accessory as well.:
Wide Application:
Delicate and beautiful hair hoop set is a wonderful gift for your family, friends and anyone you loved.:
Ideal For:
Suitable for girls and women to wear in different occasions, such as parties, wedding ceremony, home coming parties, concerts and so on, you can choose different hairbands according to your outfits.:
Applicable Hair Styles:
Ponytails, top knots, braids, buns, updo and more.Long hair, short hair, straight hair, curly or wavy hair, thin hair, medium-thick hair, thick hair, and extra thick long hair.:
Package Includes:
5 x padded Headband :

קונים גם בוחרים