.

.

נייד שד שיפור טיפול, עבור לקדם שד פיתוח, נקבה חזה טיפול כלי אביזרי 22.9.6

נייד שד שיפור טיפול, עבור לקדם שד פיתוח, נקבה חזה טיפול כלי אביזרי 22.9.6

ILS 2.67
סחורה
זמין.

זה עיצוב לעיסוי הוא עשוי באיכות גבוהה חומרים, אשר הוא מזיק לגוף האדם, בטוח ואמין חשמלי הגדלת חזה לעיסוי ואקום - שלילי לחץ השפעות על חלקים מסוימים, יכול לקדם את זרימת דם, להדק ולהרים את שד, את חומר פעיל תאים, להתעורר שד צמיחה, את שד מותחן ועוד אלסט. ואקום עיצוב של שד עיסויים, את חשמלי הגדלת חזה לעיסוי משתמש בעיקרון של ואקום שאיבת שומן כדי פיזי עיסוי השד. חשמלי הגדלת חזה לעיסוי יש יניקה הוא 60 כפות, יניקה יכול להיות מכוון, יניקה וההשפעה הוא ברור. יכול לעזור שד פוקוס תנועה, להגדיל שד תוכן, כוחני להגדיל במהירות. מתאים לכל סוגים של עור, מתאים שד דיספלזיה, שטוח שדיים, שד נפול שנגרם על ידי הנקה, שד עיוותים, וכו'. מפרט : סוג פריט : חשמלי הגדלת חזה עיסויחומר : שרירי בטן + סיליקוןפלט : 3.7 גודלמוצר גודל : 17.5סנטימטר גודל : קטן כוס קוטר 12 סנטימטר, גדול כוס קוטר 13.5סנטימטר זמן טעינה : כ. 4 שעותחבילה משקל : כ 600 גרםפונקציה : להרחיב ולחזק את שד, לשמור את שד אלסטי וזקוףכיצד להשתמש : 1.הפעל את המכונה, התאם לרמה הנמוכה ביותר, ולאחר מכן צור קשר עם השד(ודא שאין זרימת אוויר)כדי לספוג ולספוג.להתאים לרמה הגבוהה ביותר הגדלת כוח היניקה על פי הצורך שלך, ואז חזרה לרמה הנמוכה ביותר, זה צריך על 15 דקות לכל צד.אנא לחייב את מכשיר עבור 6-8 שעות לשימוש הראשון, ולא תשלום מעל 8 שעות. הוא תומך בעבודה על טעינה.חבילת כוס אחת כוללת : 1 עיסוי חזה 1/2 כוס יניקה 1 טבעת סיליקון 1 כוח יו אס בי.

] על המוצר עד

Item Type:
Electric Breast Enlargement Massager
Material:
ABS + silicone
Output:
3.7V
Product Size:
17.8x5x6.5cm
Size:
Small cup diameter 12 cm, large cup diameter 13.5 cm
Charging time:
approx. 4 hours
Package weight:
about 600 grams
Function:
expand and strengthen the breast, keep the breast elastic and upright
How To Use:
1.Turn on the machine, adjust to the lowest level, then contact with the breast(make sure no air flow)to absorb and desorb.:
2.Adjust to the highest level increasing the suction force according to your need, then back to the lowest level, it needs about 15mins for each side.:
3.Please charge the device for 6-8 hours for the first use, and do not charge over 8 hours. It supports working over charging.:
Single cupPackage Include:
1 x Breast Massager:
1/2 x Suction Cup:
1 x Silicone Ring:
1 x USB Power :

קונים גם בוחרים