.

.

רמקולים סולאריים, חיצוני בודהיסטי מוסיקה נגן אנרגיה סולארית עמיד למים 48 ב 1 קטלוג מכונת בודהה שיר נגן גשם מתפלל מוסיקה

רמקולים סולאריים, חיצוני בודהיסטי מוסיקה נגן אנרגיה סולארית עמיד למים 48 ב 1 קטלוג מכונת בודהה שיר נגן גשם מתפלל מוסיקה

ILS 0.67
סחורה
זמין.

בודהיסטי שיר נגן : מזמרים בודהיסטי נותן תחושה של שלווה, אתה יכול לקבל שלום ולהירגע מחיי היומיום שלךזה נגן מוסיקה בודהה ניתן לשחק לא רק בבית ובמקדשים בודהיסטים, אלא גם ספורט חוצות ופיקניקים. זה בודהה מתפלל נגן הוא מאוד מתנה טובה. קשת צבע ארוחת ערב צלחת רקמות סט ספקי צד. חיצוני עיצוב : אטים לגשם, רעם הגנה, אנטיפריז עיצוב, איכות צליל ברורה, כל עוד השימוש הנכון, את רגיל שירות חיים הוא בדרך כלל יותר מ 5 שנים, או אפילו יותר. ממוקם בחוץ, בטבע, הסביבה עם אור שמש טוב, ניתן לשחק במשך שנים רבות ללא הפרעה. באופן אוטומטי להמשיך את השמעה : ברירת המחדל הוא אחת מוסיקה לולאה, או זה יכול להיות מותאם באופן ידני כדי לשחק בכל לולאות, מלווה הנחיות קוליות. הוסיף מסלול נפח חזק נעילת זיכרון פונקציה, אתחול באופן אוטומטי זוכר את מסלול ונפח שיחק במהלך הכיבוי האחרון. עיצוב אנושי : אתה יכול לבחור את הפרק הקודם הפרק הבא; אתה יכול להתאים את נפח, ואת מינימום נפח צריך להיות קרוב אוזן כדי לשמוע.הנגן יכול לשמש לטעינה חיצונית עם אור שמש, וניתן לטעון אותו בתוך הבית באמצעות מטען יו אס בי, וכבל נתוני הטעינה משותף לטלפון. באיכות גבוהה : 48 ב 1 קטלוג מוסיקה מכונה. את איכות צליל הוא טהור, ללא שבור קול או רעש. כל הרצועות נבחרו והופקו בקפידה, מה שמשמח אנשים.אם אתה נתקל בבעיות במהלך שימוש, אנא פנה אלינו בזמן.אנו מעריכים את חווית הקנייה שלך ושואפים להציע מוצר ושירות באיכות גבוהה. מפרט : סוג פריט : בודהיסטי מוסיקה שחקןחומר : צבע : ורוד/אדום(אופציונלי)הוראות : 1. בעת שימוש בחוץ, בבקשה לתקן את זכוכית צלחת אופקי כלפי מעלה במצב שבו אור השמש הוא חזק ואת תאורה זמן הוא ארוך. לשים לב כדי לשמור על גובה מסוים מהקרקע כדי למנוע מים מלהיכנס רמקול חור של כפתור חור של נגן (גשם הוכחה עיצוב) , אבל לא עמיד למים, יכול לא להיות מוצף על ידי מים);2. אם לא נעשה בו שימוש במשך זמן רב, אנא קח את הנגן החוצה למשך יום בערך כל חודש אחר בערך כדי למנוע פריקת יתר של הסוללה;3,חשוף לשמש למשך 8~10 שעות לטעינה מלאה; מטען 5 וולט-1 א מלא 2-3 שעות (500 מילי-אמפר למשך כ-6 שעות וכן הלאה), לאחר מילוי, בהתאם לנפח שונה, חיי הסוללה הם כ-2-5 ימים;4, לחץ לחיצה ארוכה את שנבחר שיר לא להרפות עבור 3 שניות, אתה יכול להגדיל את נפח; 5, ארוך לחץ והחזק את לשחק להשהות כפתור לא להרפות עבור 3 שניות, אתה יכול לעבור את אחת לולאה וכל לולאות.

] על המוצר עד

Item Type:
Buddhist Music Player
Material:
ABSColor
Instructions:
1. When using outdoors, please fix the glass plate horizontally upwards in the position where the sunlight is strong and the illumination time is long. Pay attention to keep a certain height from the ground to prevent water from entering from the speaker hole of the button hole of the player (rain-proof design) , but not waterproof, can not be flooded by water); :
2. If it is not used for a long time, please take the player outside for a day or so every other month or so to avoid over-discharging the battery; :
3,Exposed to sun for 8~10 hours for full charge; 5V-1A charger is 2-3 hours full (500 mA for about 6 hours, and so on), after filling, according to different volume, battery life is about 2-5 days; :
4, Long press and hold the button on the selection song does not let go for 3 seconds, you can reduce the volume; long press and hold the button of the selected song does not let go for 3 seconds, you can increase the volume; :
5, Long press and hold the play pause button does not let go for 3 seconds, you can switch the single loop and all loops. :
6, This is the latest improved version, can be used for outdoor sunlight charging (rain, thunder, anti-freeze), can also be used indoors with 5V charging.Package List:
1 x Music Player 1 Set of Bracket1 x USB Cord1 x Users Manual

קונים גם בוחרים