.

.

פעוטות בגדי תינוקות שרוול ארוך צבע אחיד פרוע צמרות מכנסיים פרחוניים, חולצת שמלת תינוקות מכנסיים עליונים עם בגדי סתיו חורף.

פעוטות בגדי תינוקות שרוול ארוך צבע אחיד פרוע צמרות מכנסיים פרחוניים, חולצת שמלת תינוקות מכנסיים עליונים עם בגדי סתיו חורף.

ILS 2.67
סחורה
זמין.

SYNPOS 3 חלקים עם שרוול ארוך לבוש לבוש מתנה ללבוש יומיומי : "הילדה הקטנה של מאמי" שמלה ירוקה, סרט ראש קשת, ומכנסיים פרחוניים כללים תואמים. עשויה 95% פוליאסטר, 5% אלסטן. בחירת גודל : גדלי בגדי תינוקות מתאימים למשך 6-12 חודשים, 12-18 חודשים, 18-24 חודשים, 2-3 שנים ובני 3-4. החבילה מכילה 3 חלקים : 1 ראשונה, 1, 1 מכנסיים, ו 1 סרט פרחוני. בטיחות ואיכות : בדים באיכות גבוהה 、 בגדי תינוקות נושמים ורכים, הגורמים לתינוקכם להרגיש בנוח. בד אורגני כל כך ידידותי לעור העדין של התינוקות שלכם. חמוד ונוח : לוטוס עם שרוולים ארוכים עיצוב עלים, חמוד ונוח. בגדי סתיו נעימים לילדות הקטנות שלך. אירועים מיוחדים : בגדי תינוקות מתאימים לכל האירועים המיוחדים. התינוקת שלך יכולה לשחק או לישון בבגדי ילדה אופנתיים בבית, בחוץ, חופשות ומפגשים משפחתיים. טיפול : בגדי תינוקות מתאימים לשטיפה בטמפרטורה נמוכה יותר, המסייעת לשמור על הצבע והצורה. אם יש לך שאלות אחרות, אנא צור איתנו קשר ללא כל דאגות. שטיפת ידיים בלבד. בחירת גודל : גדלי בגדי תינוקות מתאימים למשך 6-12 חודשים, 12-18 חודשים, 18-24 חודשים, 2-3 שנים ובני 3-4. החבילה מכילה 3 חתיכות : 1 חלק עליון פרוע, 1 מכנסיים, וסר ראש פרחוני אחד. בטיחות ואיכות : בדים איכותיים 、 בגדי תינוקות נושמים ורכים, הגורמים לתינוקך להרגיש בנוח. בד אורגני כל כך ידידותי לעור העדין של התינוקות שלך. חמוד ונוח : עיצוב עלים לוטוס עם שרוולים ארוכים, חמוד ונוח. בגדי סתיו נעימים לילדות הקטנות שלך. אירועים מיוחדים : בגדי תינוקות מתאימים לכל האירועים המיוחדים. התינוקת שלך יכולה לשחק או לישון בבגדי ילדה אופנתיים בבית, בחוץ, חופשות ומפגשים משפחתיים. טיפול : בגדי תינוקות מתאימים לשטיפה בטמפרטורה נמוכה יותר, המסייעת לשמור על הצבע והצורה. אם יש לך שאלות אחרות, אנא צור איתנו קשר ללא כל דאגות. שמלה אחת עם שרוולים ארוכים, סרט ראש 1 ומכנסיים 1 נשמרים כראוי באריזה מעודנת.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים