.

.

פעוטות פעוט תינוקת ילד ילד ליל כל הקדושים תלבושות דלעת חמודות שרוול ארוך סווטשירט צמרות + מכנסיים לתינוק סתיו בגדי חורף סט)

פעוטות פעוט תינוקת ילד ילד ליל כל הקדושים תלבושות דלעת חמודות שרוול ארוך סווטשירט צמרות + מכנסיים לתינוק סתיו בגדי חורף סט)

ILS 3.33
סחורה
זמין.

תערובת כותנה [חומר] : תלבושת ליל כל הקדושים של התינוקות עשויה תערובת כותנה, רכה ונוחה. בגדי תינוקות בוטיק ידידותיים לעור לתינוק. סטים לזיעה לילדים, המתאימים ללבוש באביב, סתיו וחורף. [עיצוב] : תלבושת דלעת חמודה של ליל כל הקדושים כוללת הדפסת פנים מצחיקה של דלעת. סווטשירט סווטשירט צווארון של ליל כל הקדושים, צמרות סוודר דלעת של שרוול ארוך לתינוקות, מכנסי מותניים אלסטיים תואמים. מכנסי טרנינג דלעת עם שני כיסים וסגנון שרטוט, סגנון מזדמן ואופנה. [גודל] : תלבושת שרוול ארוך של דלעת לילדים מתאימים לתינוק פעוט 0-4 שנים. בגדי דלעת תינוק 3-6 חודשים, 6-12 חודשים, 12-18 חודשים, 18-24 חודשים, 2-3 T, 3-4 שנים בגדי בוטיק תינוקות. סט סווטשירט סווטשירט של ליל כל הקדושים סט סווטשירט מכנסיים, פשוט ומסוגנן. אירועים : יוניסקס תינוקת ליל כל הקדושים תלבושות סתיו מתאימות ליום ליל כל הקדושים, מסיבת ליל כל הקדושים הראשונה של התינוק, טריק או פינוקים למסיבת נושא רוח רפאים, מתנת מקלחת לתינוקות, מזדמנים, צילום תינוקות, חגים, תלבושת לתינוקות חוזרים הביתה, משחק מקורה או חיצוני ואירועים מיוחדים אחרים. החבילה כלולה : 1* סווטשירט שרוול ארוך של ליל כל הקדושים + 1* מכנסי דלעת. תמיכה בכביסת ידיים ומכונות. אנא בדוק את תרשים הגודל בזהירות לפני הרכישה. [חומר] : תלבושת ליל כל הקדושים של התינוקות עשויה תערובת כותנה, רכה ונוחה. בגדי תינוקות בוטיק ידידותיים לעור לתינוק. סטים לזיעה לילדים, המתאימים ללבוש באביב, סתיו וחורף. [עיצוב] : תלבושת דלעת חמודה של ליל כל הקדושים כוללת הדפסת פנים מצחיקה של דלעת. סווטשירט סווטשירט צווארון של ליל כל הקדושים, צמרות סוודר דלעת של שרוול ארוך לתינוקות, מכנסי מותניים אלסטיים תואמים. מכנסי טרנינג דלעת עם שני כיסים וסגנון שרטוט, סגנון מזדמן ואופנה. [גודל] : תלבושת שרוול ארוך של דלעת לילדים מתאימים לתינוק פעוט 0-4 שנים. בגדי דלעת תינוק 3-6 חודשים, 6-12 חודשים, 12-18 חודשים, 18-24 חודשים, 2-3 T, 3-4 שנים בגדי בוטיק תינוקות. סט סווטשירט סווטשירט של ליל כל הקדושים סט סווטשירט מכנסיים, פשוט ומסוגנן. אירועים : יוניסקס תינוקת ליל כל הקדושים תלבושות סתיו מתאימות ליום ליל כל הקדושים, מסיבת ליל כל הקדושים הראשונה של התינוק, טריק או פינוקים למסיבת נושא רוח רפאים, מתנת מקלחת לתינוקות, מזדמנים, צילום תינוקות, חגים, תלבושת לתינוקות חוזרים הביתה, משחק מקורה או חיצוני ואירועים מיוחדים אחרים.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים