.

.

ערכת איטום קצף מעולה - דברים נהדרים פערים וסדקים 24oz, דברים נהדרים אקדח קצף, חומר נהדר מנקה אקדח 12oz, כפפות דברים נהדרים.

ערכת איטום קצף מעולה - דברים נהדרים פערים וסדקים 24oz, דברים נהדרים אקדח קצף, חומר נהדר מנקה אקדח 12oz, כפפות דברים נהדרים.

ILS 3.33
סחורה
זמין.

כולל 2 פחיות של דברים נהדרים פערים וסדקים 24oz, 1 דברים נהדרים אקדח מתקן קצף, 4 חרירי פלסטיק, 4 קשית פלסטיק, 1 פחית של דברים נהדרים נקיים 12 oz, וחבילה אחת של 12 כפפות ניטריל ממלא, חותם ומבודד פערים עד 3 אינץ ', ויוצר מחסום ארוך טווח, אטום ועמיד למים. מוכר כאיטום מדורג אש והוא בצבע כתום להכרה קלה. קשרים עם מרבית חומרי הבניין והמשטחים ונטולי כלק תוך 3 עד 10 דקות. ניתן להבחין, הניתן לחלל וניתן לצבוע וניתן להשתמש בו לפרויקטים פנים וגם חיצוניים. כולל 2 פחיות של דברים נהדרים פערים וסדקים 24oz, 1 דברים נהדרים אקדח מתקן קצף, 4 חרירי פלסטיק, 4 קשית פלסטיק, 1 פחית של דברים נהדרים נקיים 12 oz, וחבילה אחת של 12 כפפות ניטריל. ממלא, חותם ומבודד פערים עד 3 אינץ ', ויוצר מחסום ארוך טווח, אטום ועמיד למים. מוכר כאיטום מדורג אש והוא בצבע כתום להכרה קלה. קשרים עם מרבית חומרי הבניין והמשטחים ונטולי כלק תוך 3 עד 10 דקות. ניתן להבחין, הניתן לחלל וניתן לצבוע וניתן להשתמש בו לפרויקטים פנים וגם חיצוניים. פערי דברים נהדרים מברגים אותו על האקדח; פתח את שסתום האקדח; לחץ על ההדק ואתה טוב ללכת! עדיין נשאר קצף, השאר את הפחית מחוברת לאקדח וסגור את השסתום עד לשימוש הבא. השתמש במנקה בחלק החיצוני של האקדח ונקה את הפנים כשאתה מתכוון לאחסן אותו למשך זמן רב יותר. לאחר השימוש במנקה, זכור להסיר את הפחית ולרוקן את המנקה מהאקדח.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים