.

.

10 יחידות דיג כיור ללא גלגול דיג משקולות עופרת דיג משקולות כיור משקולות שונות 10 גרם 30 גרם 50 גרם ליציקת בס זית

10 יחידות דיג כיור ללא גלגול דיג משקולות עופרת דיג משקולות כיור משקולות שונות 10 גרם 30 גרם 50 גרם ליציקת בס זית

ILS 13.99
סחורה
זמין.

תשקיע את הפיתוי שלך לטור המים החיובי שלך כדי למשוך דגים גדולים טיפת דיג כיורים יכולים לעזור להוריד את הפיתיון שלך למקום בו הדגים הגדולים אורבים. כיורי טיפה נהדרים כדי למשוך דגים גדולים יותר. עיצוב משולש שטוח יישאר מונח בתחתית, עוזר להחזיק פיתיון כנגד גלים וזרמים כבדים. כל משקולות הכיור עשויות עופרת אלקטרוליטית טהורה ובעלת צפיפות גבוהה, כל משקל הוא סטנדרטי. משטח מלוטש עוזר להגן על קו הדיג שלך. משקולות כיור הדייג הללו יכולות לעזור לכם להוריד פתיונות דייג לאזור הדגים השופע, הנפוץ במים מתוקים או במים מלוחים, נהדר לדיג אסדות טקסס ויישומים רבים אחרים ללא עשב., כמו לגלוש דיג אחר פומפנו, קרואקר או הליבוט, וכן נהר דיג על שפמנון או בס. כמות : 10 לכל חבילה. משקל : 10 גרם/30 גרם/50 גרם. תשקיע את הפיתוי שלך לטור המים החיובי שלך כדי למשוך דגים גדולים. טיפת דיג כיורים יכולים לעזור להוריד את הפיתיון שלך למקום בו הדגים הגדולים אורבים. כיורי טיפה נהדרים כדי למשוך דגים גדולים יותר. עיצוב משולש שטוח יישאר מונח בתחתית, עוזר להחזיק פיתיון כנגד גלים וזרמים כבדים. כל משקולות הכיור עשויות עופרת אלקטרוליטית טהורה ובעלת צפיפות גבוהה, כל משקל הוא סטנדרטי. משטח מלוטש עוזר להגן על קו הדיג שלך. משקולות כיור הדייג הללו יכולות לעזור לכם להוריד פתיונות דייג לאזור הדגים השופע, הנפוץ במים מתוקים או במים מלוחים, נהדר לדיג אסדות טקסס ויישומים רבים אחרים ללא עשב., כמו לגלוש דיג אחר פומפנו, קרואקר או הליבוט, וכן נהר דיג על שפמנון או בס. כמות : 10 לכל חבילה. משקל : 10 גרם/30 גרם/50 גרם. עיבוד מדויק שהם מיוצרים, הם מעוצבים היטב. קציר דגים וקציר כיף! קנו ערכה אחת ו. חסוך אותו לשימוש עתידי. אם אתה רוצה להתרחק מחיי העבודה העמוסים בסוף השבוע, תפוס את הערכה הזו ויש לך סום. E משפחה איכותית או זמן לבד ליהנות לחלוטין מהטבע.

] על המוצר עד

Product Type:
Flat triangle fishing sinkers weights Weight
n u003ch3>Proposition 65 Warning for California Consumersu003c/h3> u003cbr/> u003ctable class=a-normal> u003ctr class=a-spacing-base> u003ctd> u003c/td> u003ctd> u003cspan> u003cp>u003cb>WARNING:
u003c/b>Consuming this product can expose you to chemicals including Lead which is known to the State of California to cause cancer and birth defects or other reproductive harm. For more information go to u003ca target=_blank href=https

קונים גם בוחרים