.

.

חיצים פיר מטחנות קארבר חץ בר לטש חץ פיר מלטשת חצים תיקון כלי חצים פירי זווית מטחנות עבור חץ וקשת עשה זאת בעצמך חצים אבזר

חיצים פיר מטחנות קארבר חץ בר לטש חץ פיר מלטשת חצים תיקון כלי חצים פירי זווית מטחנות עבור חץ וקשת עשה זאת בעצמך חצים אבזר

ILS 1.00
סחורה
זמין.

*חיצים פיר בר מטחנות את חץ פין מטחנות משמש בעיקר כדי פולני את חץ פיר חיתוך משטח כאשר אתה חותך את חץ פיר, את חיתוך משטח תמיד הוא לא שטוח, ויש לו בר, אשר יגרום את ראש חץ ונקיים כשיר, אז זה מטחנות יכול פולני את בר חיתוך משטח, לגרום להם להתאים קרוב יותר. זה יצירתי חץ פיר מטחנות לפתור את הבעיה של בר פיר חיתוך, אשר הוא מאוד שימושי עוזר כאשר אתה ביצוע או תיקון החצים. *קל לשימוש * מטחנת זווית זו נוחה מאוד לשימוש, היא מופעלת ידנית, גלילי הנירוסטה הופכים את הסיבוב ליציב ודיוק יותר. *תתאים עבור שונים חיצים פיריםמתוךזה חצים פיר מטחנות יכול לשמש כדי לטחון ביותר חצים פירי, כגון פחמן חצים, פיברגלס חצים, אלומיניום חצים וכן הלאה. *דיוק ביצועים * הנושא של זה זווית מטחנות כלי הוא דיוק גבוה, וזה מסתובב בצורה חלקה מאוד בזמן שחיקה. מפרט : שם מוצר : חצים פיר סנדר חומר : פלא חומר / משקל : 42 גרם גודל : 13 * 2.18 אינץ חבילה כוללת : 1 איקס חץ פירי בר מטחנות/לטש יישום : את חץ פין מטחנות משמש בעיקר כדי פולני את חץ פיר חיתוך משטח. כאשר אתה חותך את חץ פיר, את חיתוך משטח תמיד הוא לא שטוח, ויש לו בר, אשר יגרום את ראש חץ ונקיים כשיר, אז זה מטחנות יכול פולני את בר חיתוך משטח, לגרום להם להתאים קרוב יותר. זה יצירתי חץ פיר מטחנות לפתור את הבעיה של בר פיר חיתוך, אשר הוא מאוד שימושי עוזר כאשר אתה ביצוע או תיקון החצים.

] על המוצר עד

Product name:
Arrows Shaft Sander
Material:
PLA material/
Weight:
42g
Size:
13*2.8*3cm/5.12*1.10*1.18inch
Package Includes:
1 x Arrow shafts Burr Grinder/Polisher
Application:
The arrow pin grinder is mainly used to polish the arrow shaft cutting surface. When you cutting the arrow shaft, the cutting surface always isn’t flat, and has burr, which would cause the arrowhead and nocks unfit, then this grinder can polish the burr cutting surface, make them fit closer. :
This Creative Arrow Shaft Grinder solve the problem of burr shaft cutting, which is a very useful helper when you making or repairing the arrows. :

קונים גם בוחרים