.

.

2014 Panini Adrenalyn XL גביע העולם ברזיל מפעל אטם קופסת מאיץ ענקית עם 50 חבילות נייר כסף וסך הכל 300 כרטיסים חדשים לגמרי!

2014 Panini Adrenalyn XL גביע העולם ברזיל מפעל אטם קופסת מאיץ ענקית עם 50 חבילות נייר כסף וסך הכל 300 כרטיסים חדשים לגמרי!

ILS 149.95
סחורה
זמין.

חבילת בוסטרים אטומה של מפעל מקורי ענק עם 50 חבילות נייר כסף כל חבילה כוללת 6 כרטיסים בסך הכל שלוש מאות (300) כרטיסי נענע חדשים לגמרי. חדש לגמרי! פשוט שחרר מוצר שחיכית לו!. כולל את כל השחקנים המובילים מרחבי העולם שישחקו בגביע העולם 2014 בברזיל!. אספנות גביע העולם המדהימה! חובה לכל המעריצים!. חבילת בוסטרים אטומה של מפעל מקורי ענק עם 50 חבילות נייר כסף. כל חבילה כוללת 6 כרטיסים בסך הכל שלוש מאות (300) כרטיסי נענע חדשים לגמרי. חדש לגמרי! פשוט שחרר מוצר שחיכית לו!. כולל את כל השחקנים המובילים מרחבי העולם שישחקו בגביע העולם 2014 בברזיל!. אספנות גביע העולם המדהימה! חובה לכל המעריצים!. WOWZZER !! סופר חם! במלאי! המוצר שכולכם חיכיתם לו! אנו גאים מאוד להציע את הקופסה האטומה המקורית הזו של המפעל של 2014 Panini Adrenalyn XL FIFA גביע העולם ברזיל מפעל בוסטרים אטום קופסת בוסטרי! קופסה אטומה מפעל זו כוללת חבילות מגבר סכל אטומות של חמישים (50) מפעל אטום למפעל !! כל דרך Panini Adrenalyn XL FIFA לשנת 2014 למגביע העולם ברזיל סילו כולל 6 כרטיסים בסך הכל 300 כרטיסי נענע חדשים לגמרי !! קלפים אלה כוללים את כל השחקנים המובילים מרחבי העולם שישחקו בגביע העולם 2014 בברזיל !! אסוף את כל 450 הכרטיסים מ -32 הצוותים השונים כולל ארה"ב, מקסיקו, ארגנטינה, ברזיל, גרמניה, ספרד, צרפת ועוד! בהצלחה עם המשיכות שלך! בדוק את המחירים המדהימים שלנו והמבחר הגדול של קופסאות אטומות, סטים וסינגלים של MLB, NFL, NBA, NHL ועוד !! יש לנו גם מבחר עצום של אספקת BCW ו- Ultra Pro! כל מה שאתה צריך לצרכי האיסוף שלך! בנוסף, הקפד לבדוק את המשחק האותנטי המדהים הפופולרי שלנו Beckett ggum Carement Cards Dimed Cards Diftired !! חפש כוכבי בייסבול מיקי מנטל, דרק ג'טר, א-רוד, מארק מקגווייר, טד וויליאמס וקאל ריפקן! פלוס כוכבים מענפי ספורט אחרים כולל מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס, קובי בראיינט, דן מרינו, אממיט סמית 'ודייב בקהאם. חיפוש- בקט GGUM כדי למצוא את הקלפים הנהדרים האלה למראה!.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים