.

.

Tanner Jr. Batting Tee לילדים + פעוטות | TEE PREMIUM PEARIM TEE BALL TEE W/התאמות גובה קלות. למד כמו מקצוען. נבנה כדי להימשך.

Tanner Jr. Batting Tee לילדים + פעוטות | TEE PREMIUM PEARIM TEE BALL TEE W/התאמות גובה קלות. למד כמו מקצוען. נבנה כדי להימשך.

ILS 3.00
סחורה
זמין.

עודדו משחק ואהבת ספורט פעילה פיזית מושלם למשחק בחצר האחורית ולהוראה/אימון. מעוצב לצמוח עם ילדך. שעות של כיף משפחתי!. למדו כמו מקצוען : מנוחת הכדור היא חרוט גמיש (לא פלסטיק נוקשה) המעודד מפגשים מתחילים להתנדנד חזק דרך מגע לתרגול. חרוט הטאנר לא יפגע בתנופה. נבנה כדי להחזיק מעמד : גזע מתכת מחוספס ובסיס גומי יציב מספקים יציבות ויכולים להחזיק מעמד לנדנדות שהוחמצו ושימוש כבד. זו בחירה בת -קיימא שתימשך. גובה מתכוונן : עיצב את שחקן הכדור או המתחיל, Tanner JR מתאים בקלות בין 18 " - 25" כדי להתאמן על פגיעה במגרשים באזור השביתה של הילד ככל שהם גדלים. נייד ויציב : דריכת גומי ובסיס משוקלל קלות כדי להישאר במקום (אפילו ללהיטים שהוחמצו). STEM מתפרק מהבסיס לניידות ואחסון קל. איכות מהימנה : אחריות יצרן לשנה. למדו כמו מקצוען : מנוחת הכדור היא חרוט גמיש (לא פלסטיק נוקשה) המעודד מפגשים מתחילים להתנדנד חזק דרך מגע לתרגול. חרוט הטאנר לא יפגע בתנופה. נבנה כדי להחזיק מעמד : גזע מתכת מחוספס ובסיס גומי יציב מספקים יציבות ויכולים להחזיק מעמד לנדנדות שהוחמצו ושימוש כבד. זו בחירה בת -קיימא שתימשך. גובה מתכוונן : עיצב את שחקן הכדור או המתחיל, Tanner JR מתאים בקלות בין 18 " - 25" כדי להתאמן על פגיעה במגרשים באזור השביתה של הילד ככל שהם גדלים. נייד ויציב : דריכת גומי ובסיס משוקלל קלות כדי להישאר במקום (אפילו ללהיטים שהוחמצו). STEM מתפרק מהבסיס לניידות ואחסון קל. איכות מהימנה : אחריות יצרן לשנה. טי טאנר ג'וניור טיט נועד להעניק למפגשים צעירים בגילאי 3-8 את טי ההטלות הטוב והעמיד ביותר ללמוד איתו, במחיר שווה לכל נפש. בניגוד לכמה טיזים מתחילים העשויים מחומרים באיכות נמוכה, Tanner Jr. בנוי מחלקי מתכת וגומי עמידים כדי להחזיק מעמד לנדנדות שהוחמצו ושימוש כבד, ומנוחה של חרוט גומי גמיש מעודדת מפגשים להתנדנד במגע-ממש כמו המקצוענים. ג'וניור מתכוונן בין 18-25 אינץ 'כדי להתאמן על פגיעה במגרשים באזור השביתה ולצמוח עם ילדכם. במשך 30 שנה מפתח טאנר את ציוד האימונים הטוב ביותר, ואנחנו גאים להביא את אותו התקן למפגשים הצעירים ביותר כשהם מתחילים את מסע הבייסבול או הסופטבול שלהם. טאנר ג'וניור מעניק לילדים את טי החבטות הטוב ביותר והעמיד ביותר ללמוד איתו. בניגוד לטיזים העשויים מחומרים מפלסטיק ואיכות נמוכה, Tanner JR מיוצר עם מתכת וגומי איכותיים כדי להחזיק מעמד לנדנדות שהוחמצו ושימוש כבד.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים