.

.

רמז לבריכה למבוגר לגברים 57 אינץ 'מיליארד רמז להגדג ביליארד בר בריכה בריכה מקלות סימון להפסקות נפץ ודגם קפיצות ללא מאמץ:

רמז לבריכה למבוגר לגברים 57 אינץ 'מיליארד רמז להגדג ביליארד בר בריכה בריכה מקלות סימון להפסקות נפץ ודגם קפיצות ללא מאמץ:

ILS 289.42
סחורה
זמין.

הזווית הראשונה של סיבים אטומים לפיצוץ 10 מ"מ מגיעה עם קצה בעבודת יד שניתן להשתמש בו או להחליף ישירות עיצוב מעודן ואומנות ייחודית מה שהופך את הרמז הזה ליצירת אמנות. החלק התחתון של המועדון מוגן על ידי כרית הגנת גומי רכה משובצת שיכולה למנוע ביעילות את הפצועה של המועדון. החלק המשותף של המועדון המפוצל 3/4 עשוי מאבק פליז המחובר בחוזקה שהוא חיבור הדוק יותר כוח העברה טוב יותר הגנה ועמידות מתמשכת. זה באמת רמז טוב למראה עם עיצוב מאסיבי ומדהים. הרמז העשוי מעץ איכותי שנבחר ביד ואז מכוסה בקו יפהפה עם רב שכבתי המגנה על הרמז מפני לחות ועיוות. האורך הסטנדרטי הוא 145 ס"מ. זה מעודן מעץ קשה מיובא עם חלוקת מבנה אחיד בצפיפות עץ גבוהה ללא עיוות קשיחות וגמישות. זהו חומר אידיאלי לייצור מועדונים. הזווית הראשונה של סיבים אטומים לפיצוץ 10 מ"מ מגיעה עם קצה בעבודת יד שניתן להשתמש בו או להחליף ישירות. עיצוב מעודן ואומנות ייחודית מה שהופך את הרמז הזה ליצירת אמנות. החלק התחתון של המועדון מוגן על ידי כרית הגנת גומי רכה משובצת שיכולה למנוע ביעילות את הפצועה של המועדון. החלק המשותף של המועדון המפוצל 3/4 עשוי מאבק פליז המחובר בחוזקה שהוא חיבור הדוק יותר כוח העברה טוב יותר הגנה ועמידות מתמשכת. זה באמת רמז טוב למראה עם עיצוב מאסיבי ומדהים. הרמז העשוי מעץ איכותי שנבחר ביד ואז מכוסה בקו יפהפה עם רב שכבתי המגנה על הרמז מפני לחות ועיוות. האורך הסטנדרטי הוא 145 ס"מ. זה מעודן מעץ קשה מיובא עם חלוקת מבנה אחיד בצפיפות עץ גבוהה ללא עיוות קשיחות וגמישות. זהו חומר אידיאלי לייצור מועדונים. שם המוצר : מפרט Cuestructure של ביליארד : 3/4 מפרט אטמוס קלוברי : 145 ס"מ (57 אינץ ') קוטר אחיזה : 28.5 מ"מ משקל : 19 גודל אונצ'דד : 10 מ"מ אריזה : 1x Billiard Cue1x Extender1 X כפפות 1 מגבת מגבת שחור quiver2x Cue Tip2x Boid1x Boeom1x Tramime [חממה מחממה עקב מדידה ידנית שגיאת המוצר היא 1 עד 3 ס"מ, תלוי במוצר בפועל. ? בשל החלטות התצוגה השונות צבעי התאורה יהיו שונים והמוצרים יהיו בעלי הבדלי צבע מסוימים.

] על המוצר עד

3/4 club:
Length specification:
145cm (57Inch)
Grip diameter:
28.5mm
Weight:
19 ounces
Head size:
10mm
Packing:
1x billiard cue:
1x extender:
1x gloves:
1x towel:
1X black quiver:
2X cue tip:
2X Chocolate:
1X boom:
1X leather trimming knife:
[Warm tips]:
? Due to manual measurement the error of the product is 1 to 3 cm depending on the actual product. :
? Due to the different display resolutions the lighting colors will be different and the products will have certain color differences. :

קונים גם בוחרים