.

.

בקר Dauerhaft Controller DriF

בקר Dauerhaft Controller DriF

ILS 1.33
סחורה
זמין.

דגמים תואמים : Controler Controller Drift Mod תואם ל- PS4, עבור PS5, עבור Xbox One, עבור בקרי Xbox S X (לוח זה לא עובד איתו עבור Xbox One Elite ול- PS5 Joystick כתום RIGINAL שיטת תקן : לוח תיקון הסחף של בקר משחק מתקן את הבקר בצורה חדשה למדי על ידי הצבת זוג חלקים מתכווננים בלוח המעגלים של הבקר. כיול מדידות אתר : לאחר ההתקנה, אתה פשוט משתמש באתר הכיול כדי למדוד את הסחף של הבקר ולהתאים את המנגנון כדי להחזיר אותו למרכז מת. חווית משחק טובה יותר : Gamepad Joystick Drift Fix Mod מעניק לך חווית משחק טובה יותר. אם הבעיה חוזרת מחדש, אתה יכול להפעיל את הבקר ולהתאים אותו שוב. שימוש בר -קיימא : לוח תיקון סחף ג'ויסטיק Gamepad הוא בלתי ניתן לשבירה וארוך לאורך זמן, ומחליף בצורה מושלמת חלקי בקר ישנים, שבורים ופגומים. דגמים תואמים : Controler Controller Drift Mod תואם ל- PS4, עבור PS5, עבור Xbox One, עבור בקרי Xbox S X (לוח זה לא עובד איתו עבור Xbox One Elite ול- PS5 Joystick כתום RIGINAL. שיטת תקן : לוח תיקון הסחף של בקר משחק מתקן את הבקר בדרך חדשה למדי על ידי הצבת זוג חלקים מתכווננים בלוח המעגל של הבקר . כיול מדידות אתר : לאחר ההתקנה, אתה פשוט משתמש באתר הכיול כדי למדוד את הסחף של הבקר ולהתאים את המנגנון כדי להחזיר אותו למרכז מת. חווית משחק טובה יותר : Gamepad Joystick Drift Fix Mod מעניק לך חווית משחק טובה יותר. אם הבעיה חוזרת מחדש, אתה יכול להפעיל את הבקר ולהתאים אותו שוב . שימוש בר -קיימא : לוח תיקון סחף ג'ויסטיק של Gamepad הוא בלתי ניתן לשבירה וארוך לאורך זמן, מחליף בצורה מושלמת חלקים מבקרים ישנים, שבורים ופגומים. כיצד להשתמש : הסר את המוצר והשתמש במפרט שלו : סוג פריט : Gamepad Joystick Drift Drift.08 חומר : PCBColor : Gold Appliflipe ג'ויסטיק.) רשימת חבילות : 10 XGAMEPAD JOYSTICK DRIFT תיקון מודול זה דורש ציוד ריתוך להשלמתו ואסור לנסות על ידי אנשי מקצוע שאינם . אנא אפשר שגיאה כלשהי עקב מדידה ידנית.

] על המוצר עד

Item Type:
Gamepad Joystick Drift Repair Board
Size:
Approx. 1.9x1.8x0.2cm / 0.75x0.71x0.08in
Material:
PCB
Color:
Gold
Applicable:
Compatible With For PS4, For PS5, For XBOX ONE, For XBOX S X Controller (This Board Is Not Suitable For XBOX ONE Elite Edition And For PS5 Original Orange Joystick.)
Package List:
10 xGamepad Joystick Drift Repair Board:
Note:
1. This module requires welding equipment to complete and should not be attempted by non professionals.2. Please allow some error due to manual measurement.:

קונים גם בוחרים