.

.

צ ' יקיריס הרב-תכליתימתאם פנים, קו כפול תמונה ברורה משחק בקר ממיר עבור משחק וידאו

צ ' יקיריס הרב-תכליתימתאם פנים, קו כפול תמונה ברורה משחק בקר ממיר עבור משחק וידאו

ILS 1.33
סחורה
זמין.

[קלט משחק ישן] מתאם ממשק מולטימדיה להזנת קונסולות רטרו בטלוויזיות מודרניות, כך שתוכלו לשחק במשחקים ישנים ולגרום להם להיראות טוב מתמיד בעת הפעלת טלוויזיות מודרניות או 4 אלף [תקע ולשחק] דיגיטלי כדי מולטימדיה ממשק ג2הד מולטימדיה ממשק מתאם הוא תקע ולשחק, אז זה הוא פשוט ומהיר לשימוש, שדרוג תואם, קל להתקנה. [מצבי תצוגה] הממיר תומך בכל מצבי התצוגה (240 עמ', 288 עמ', 480אני, 576אני, 480 עמ', 576 עמ'). מספק עיבוד אותות מתקדם עם דיוק גבוה, צבע ורזולוציה. מתאם ממשק המולטימדיה מפעיל את מערכת ההפעלה, כך שתוכל להוסיף קווי סריקה ולהכפיל את התמונה ל-576 פני, ולשפר את חוויית המשחק שלך. וידאו וסאונד בכל פורמט ממשק המולטימדיה הדיגיטלי ללא אובדן שידור. פלט תצוגה טוב יותר מכבלי רכיבים רשמיים וכבלי אב. מתאם ממשק המולטימדיה מפעיל את מערכת ההפעלה, כך שתוכל להוסיף קווי סריקה ולהכפיל את התמונה ל-576 פני, ולשפר את חוויית המשחק שלך. [מצבי תצוגה] הממיר תומך בכל מצבי התצוגה (240 עמ', 288 עמ', 480אני, 576אני, 480 עמ', 576 עמ'). מספק עיבוד אותות מתקדם עם דיוק גבוה, צבע ורזולוציה. [קלט משחק ישן] מתאם ממשק מולטימדיה להזנת קונסולות רטרו בטלוויזיות מודרניות, כך שתוכלו לשחק במשחקים ישנים ולגרום להם להיראות טוב מתמיד בעת הפעלת טלוויזיות מודרניות או 4 אלף. [תקע ולשחק] דיגיטלי כדי מולטימדיה ממשק ג2הד מולטימדיה ממשק מתאם הוא תקע ולשחק, אז זה הוא פשוט ומהיר לשימוש, שדרוג תואם, קל להתקנה. וידאו וסאונד בכל פורמט ממשק המולטימדיה הדיגיטלי ללא אובדן שידור. פלט תצוגה טוב יותר מכבלי רכיבים רשמיים וכבלי אב.מפרט : סוג פריט : מולטימדיה ממשק מתאםחומר : אלומיניום סגסוגתממיר גודל : כ.1 סנטימטר / 3 על 1.6 אינץ 'צריכת חשמל : 2 וואט סוללה : כפתור סוללה 2025 (מובנה), קיבולת : 150 מיליאמפר / שעה תכונות : כל אפשרויות מצב התצוגה נתמכות באמצעות חיבור היציאה הדיגיטלי, כולל : 240 עמ', 288 עמ', 480אני, 576אני, 480 עמ 'ו-576 עמ'. פרמטר : ממשק מולטימדיה סטנדרטי ממיר פלט ניתן לשדרגתקע ומשחק אינו דורש שום הגדרהמוצר זה אינו כולל מערכת נגד שקיעה לא 3ד מודפס. את מתכת מחבר יכול לשחק כל עוד אתה רוצה, ואין טמפרטורת גבול ולא לעוות. (כאשר את 3ד הדפסת מגיע על 50-60 מעלות, זה יהיה מעוות כאשר הוא צבט)מידע נוסף : באמצעות מרחוק, אתה יכול לגשת פונקציות נוספות על ידי לחיצה תפריט והעברת דרך אפשרויות עם את כיוון מפתחות.

] על המוצר עד

Item Type:
HD Multimedia Interface Adapter
Material:
Aluminum Alloy
Converter Size:
Approx. 7.62 x 4.1cm / 3 x 1.6in
Power Consumption:
2W
Battery:
Button Battery CR2025 (Built in), Capacity
Features:
All display mode options are supported via the Digital Out connection, including:
240p, 288p, 480i, 576i, 480p and 576p.
Parameter:
Standard HD Multimedia Interface output converter:
Can be upgraded:
Plug and play does not require any setup:
This product does not have an anti sinking system and is not 3D printed. The metal connector can play as long as you want, and there is no temperature limit and will not deform. (When the 3D printing reaches about 50-60 degrees, it will be deformed when it is pinched):
Additional Information:
Using the remote, you can access additional functions by pressing Menu and swiping through the options with the direction keys. There are a variety of variable features such as the Dual Line feature and the ability to add scanlines to your preferred look. The main purpose of the Line Doubler feature :

קונים גם בוחרים