.

.

תיק נייד עבור פ. ס. 4 בקר, תיק נסיעות עמיד בפני זעזועים, תיק אחסון נייד עבור פלייסטיישן 4 בקר, תיק מגן נשיאת אחסון עבור פ.

תיק נייד עבור פ. ס. 4 בקר, תיק נסיעות עמיד בפני זעזועים, תיק אחסון נייד עבור פלייסטיישן 4 בקר, תיק מגן נשיאת אחסון עבור פ.

ILS 2.33
סחורה
זמין.

מתאים - זה עמיד הלם נסיעות תיק הוא התאמה מושלמת עבור פלייסטיישן 4תוכנן במיוחד עבור בקר פס 4. נייד-לקחת שלך בקר איתך לא משנה לאן אתה הולך כך כדי ליהנות משחקים. עמיד הלם תיק-זה נייד אחסון מקרה משמש כדי להגן על הבקר שלך מפני נזק. פרימיום חומר-זה עמיד הלם נסיעות תיק הוא עשוי באיכות גבוהה חומר, חזק ועמיד לשימוש,לספק הגנה מלאה עבור 4. ערבות שירות-שביעות הרצון שלך היא המשאלה הגדולה ביותר שלנו! אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות לשירות לקוחות, שירות הלקוחות שלנו יענה לך בתוך 24 שעות!. מתאים - זה עמיד הלם נסיעות תיק הוא התאמה מושלמת עבור פלייסטיישן 4.תוכנן במיוחד עבור בקר פס 4. נייד-לקחת שלך בקר איתך לא משנה לאן אתה הולך כך כדי ליהנות משחקים. עמיד הלם תיק-זה נייד אחסון מקרה משמש כדי להגן על הבקר שלך מפני נזק. פרימיום חומר-זה עמיד הלם נסיעות תיק הוא עשוי באיכות גבוהה חומר, חזק ועמיד לשימוש,לספק הגנה מלאה עבור 4. ערבות שירות-שביעות הרצון שלך היא המשאלה הגדולה ביותר שלנו! אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות לשירות לקוחות, שירות הלקוחות שלנו יענה לך בתוך 24 שעות!. מאפיינים : תיק נייד-תוכנן במיוחד עבור בקר 4. תיק נסיעות-קח את הבקר שלך איתך לא משנה לאן אתה הולך כדי ליהנות ממשחקים. עמיד הלם תיק-כדי להגן על הבקר שלך מפני נזק. שקית אחסון-התאמה מושלמת לפלייסטיישן 4. עשוי באיכות גבוהה חומר, חזק ועמיד לשימוש, לספק הגנה מלאה עבור 4. מפרט : סוג : תיק נייד עבור בקר 4 צבע : שחור משקל : בערך. 86 גרם גודל : כ.5 סנטימטר / 7 * 5 ב רשימת חבילה : 1 * נייד תיק הערה : בבקשה לאפשר שגיאה קלה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה מהסוג שלך.

] על המוצר עד

Type:
Portable Bag for PS4 Controller
Color:
Black
Weight:
Approx. 86g
Size:
Approx. 18 * 12.5cm / 7 * 5in
Package list:
1 * Portable Bag:
Note:
Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your kind understanding.:

קונים גם בוחרים