.

.

שדרג את חוויית המשחק שלך עם מתאם כרטיס זיכרון & מגבר; שבב מוד - תואם. עם 2 ג ' יגה-בייט+ כרטיסי זיכרון דיסק אתחול

שדרג את חוויית המשחק שלך עם מתאם כרטיס זיכרון & מגבר; שבב מוד - תואם. עם 2 ג ' יגה-בייט+ כרטיסי זיכרון דיסק אתחול

ILS 1.33
סחורה
זמין.

מתאם כרטיס זיכרון של גיימקוב : מתאם זה מושלם למי שרוצה לעקוף את המגבלות של מתאם כרטיס הזיכרון של גיימקוב ולהשתמש בכרטיסי זיכרון גדולים מ-2 ג ' יגה-בייט אביזרי גיימקוב : שבב אס. 2 ספ2 זה מציע ביצועים מעולים, הוא קריאה ישירה ותוכנן במיוחד כדי לאפשר לך להוריד גיבויים ויישומים מכרטיסי אחסון מיקרו מבלי להפריע ליציאת כרטיס הזיכרון הקדמי. עם זה יכול להוריד עבור משחק קוביה מפני אחסון כרטיס, מיקרו אחסון כרטיס, אחרים תוצרת בית תוכנה, מתאם זה הוא אבזר חובה עבור גיימרים רציניים. זה פשוט התקנה תהליך מאפשר לך להתקין את מתאם ישירות על אופטי כונן היגיון לוח, להזריק תיקון מילות, לבצע באגים פקודות, ולקרוא מדיה בקלות. מתאים לשימוש מקצועי, שבב זה 2 ספ2 יכול כל מיובא, גיבויים של, ומקוריים / גיבוי עותקים של רב דיסק, מה שהופך אותו אבזר חיוני עבור כל גיימר רציני. מבוא : מתאם זה של גיימקוב2ספ2 הוא חובה לכל גיימר רציני הוא מאפשר שימוש בכרטיסי זיכרון גדולים מ -2 ג ' יגה-בייט, תוך עקיפת מגבלות המתאם הסטנדרטי השבב מגיב להפליא ומציע ביצועי משחק מצוינים עם התקנה קלה ישירות על לוח ההיגיון, אתה יכול להוריד גיבויים ויישומים מכרטיסי אחסון מיקרו ולשמור על יציאת כרטיס הזיכרון הקדמי בחינם מתאם זה יכול לייבא, גיבויים של, ועותקים מקוריים וגיבוי של רב דיסק זה מושלם לשימוש מקצועי ומזדמן כאחד קבל את הידיים על אביזר המשחק הזה היום! אופן השימוש : הסר את המוצר והשתמש בו. מפרט : סוג פריט : אחסוןקורא קרטיםחומר : מחשבים22 פרו מתאם : 1. את מתאם נבדק עם מיקרו אחסון כרטיס ועבור כרטיס כדי להבטיח שהכל בסדר. עבור כרטיס אחסון מיקרו למתאם טורי 2 הוא המתאם האיכותי ביותר 2 ספ2 זמין. ללוח המולחם במפעל ציפוי זהב אניג עמיד הניתן להעברה. הנתונים מהירים ואמינים. פרו תומך בכרטיסי זיכרון עד 512 ג 'יגה-בתים רום חדש שנשרף מראש לאתחול רום חדש שנשרף מראש עבור קבצי אתחול, אנו מציעים שלושה סוגים של רום, אנא בחר את רום לפי הגרסה המארחת שלך נ. עבור מכונות גרסה אמריקאיות נ. ג' יי למכונות אסיאתיות חבר למכונות אירופאיות אינו צ ' יפס. רשימת חבילה : 1 איקס אסד2ספ2 מתאם פרו 1 איקס אסד2ספ2 קורא כרטיסים פרו 1 איקס דיסק אתחול 1 איקס עבור קסנו ג 'י סי צ' יפ הערה : לפני שאתה קונה, ודא שלמסוף המשחקים שלך יש יציאה טורית 2 יציאה ושאתה יכול. (ודא שמודצ ' יפ עבור קסנו מותקן במסוף שלך).

] על המוצר עד

Item Type:
StorageCardReader
Material:
PCBA
SD2SP2 PRO Adapter:
1. The adapter has been tested with micro Storage Card and for card to ensure that everything is in order.:
2. for Bitfunxgamecube micro storage card to serial adapter 2 is the highest quality sd2sp2 adapter available. The factory soldered board has a durable enig gold coating that can be transferred.:
Data is fast and reliable.:
3. sd2sp2 pro supports memory cards up to 512GB:
New ROM Pre burned for boot:
New ROM Pre burned for boot files, we offer three types of ROM, please select the ROM according to your host version:
NTSC U for US version machines:
NTSC J for Asian machines:
PAL for European machines:
ENO chips.:
Package List:
1 x SD2SP2 PRO Adapter:
1 x SD2SP2 PRO Card Reader:
1 x Boot Disk :
1 x For xeno gc Chip:
Note:
Before you buy, make sure your for GameCube console has a serial port 2 port and that you can. (Make sure the for XENO Modchip is installed in your console) :

קונים גם בוחרים