.

.

מחזיק מאוורר קירור קונסולה, מחזיק מאוורר הדפסת תלת מימד שקט, ערכת מעמד מאוורר להחלפה מקצועית, כבל 10K לבקר

מחזיק מאוורר קירור קונסולה, מחזיק מאוורר הדפסת תלת מימד שקט, ערכת מעמד מאוורר להחלפה מקצועית, כבל 10K לבקר

ILS 85.00
סחורה
זמין.

[ביצועים מעולים] ערכת הר מודפסת תלת מימדית להתקנת מאוורר שקט במקום המאוורר Dreamcast המקורי, שנבנה עבור מעריצי Noctua NF -A4 X10 5 V להתאמה מאובטחת [חומרי פרימיום] ערכת מאוורר הקירור המודפס בתלת מימד של קונסולת המשחקים עשויה מחומר ABS באיכות גבוהה, שהוא יציב ועמיד לקונסולת Sega Dreamcast DC. [אמולטורים פרימיום] ערכות הרכבה על מאוורר קונסולה מגיעות עם אמולטורים של GDROM כמו USB GDROM ולגדמו, מה שהופך את המערכות הללו לשקטות כמעט, למעשיות מאוד. [לא אחורה לא תואם] ערכת הר הקונסולה מאוורר הרכבה אינה תואמת לאחור לגרסאות Dreamcast. אם יש מאוורר כסף או אפור על קירור קירור מתכת, זה מיועד ל- VA0. [כבל המרה] מגיע עם כבל המרה עבור Dreamcast Noctua שמתחבר למאוורר המקורי וממיר את האות כך שהאוהד החדש יעבוד כראוי (נגן 10 K מובנה). [ביצועים מעולים] ערכת הר מודפסת תלת מימדית להתקנת מאוורר שקט במקום המאוורר Dreamcast המקורי, שנבנה עבור מעריצי Noctua NF -A4 X10 5 V להתאמה מאובטחת. [חומרי פרימיום] ערכת מאוורר הקירור המודפס בתלת מימד של קונסולת המשחקים עשויה מחומר ABS באיכות גבוהה, שהוא יציב ועמיד לקונסולת Sega Dreamcast DC. [אמולטורים פרימיום] ערכות הרכבה על מאוורר קונסולה מגיעות עם אמולטורים של GDROM כמו USB GDROM ולגדמו, מה שהופך את המערכות הללו לשקטות כמעט, למעשיות מאוד. [לא אחורה לא תואם] ערכת הר הקונסולה מאוורר הרכבה אינה תואמת לאחור לגרסאות Dreamcast. אם יש מאוורר כסף או אפור על קירור קירור מתכת, זה מיועד ל- VA0. [כבל המרה] מגיע עם כבל המרה עבור Dreamcast Noctua שמתחבר למאוורר המקורי וממיר את האות כך שהאוהד החדש יעבוד כראוי (נגן 10 K מובנה). מפרט : סוג פריט : מחזיק מאוורר קונסולת משחק תכונה : ABS תכונות : נועד להתקין מאוורר זרימת אוויר גבוהה שקט במקום המאוורר עבור Dreamcast. מיוצר עבור אוהדי Noctua NF-A4 X10 5 V. מוד זה מאיר על מערכות עם אמולטורים של GDROM, כמו למשל ל- USB GDROM ולגדמו. זה הופך את המערכות הללו כמעט לשתקות. מכיוון שכונן הדיסק חזק יותר מהמאוורר, כנראה שהוא לא יעשה הרבה עבור מערכות שעדיין התקנות את כונן הדיסק הקודם. הכבל הוא כבל המרה בהתאמה אישית המתחבר למחבר המאוורר הישן וממיר את האות (נגן משולב 10 K). הערה : ערכה זו אינה גרסאות תואמות לאחור של הקונסולה עבור Dreamcast, המכונה VA0. כיצד להשתמש : הסר את המוצר והשתמש בו. רשימת חבילות : מחזיק מאוורר מודפס 1 x 3 D מודפס 2 x 3 D מודפס דלת שחרור מדפסת מנעול 1 x חוט.

] על המוצר עד

Item Type:
Game Console Fan Holder
Feature:
ABS
Features:
Designed to install a silent high airflow fan in place of the fan for Dreamcast. :
Made for Noctua NF-A4x10 5V fans. :
This mod shines on systems with GDROM emulators, such as for USB GDROM and for GDEMU. This makes these systems almost silent. :
Since the disk drive is louder than the fan, it probably won’t do much for systems that still have the previous disk drive installed. :
The cable is a custom conversion cable that connects to the old fan connector and converts the signal (integrated 10K resistor). :
Note:
This kit is not backward compatible versions of the console for Dreamcast, known as VA0.
How to use:
Remove the product and use it. :
Package List:
1 x 3D Printed Fan Holder 2 x 3D Printed Replacement Door Release Lock 1 x Wire :

קונים גם בוחרים