.

.

החלפת לוח כונן אופטי 5.15 ב עבור קונסולת המשחקים של דרימקאסט ו1 מארח, ערכות לוח סימולציה של כונן אופטי למשחקים

החלפת לוח כונן אופטי 5.15 ב עבור קונסולת המשחקים של דרימקאסט ו1 מארח, ערכות לוח סימולציה של כונן אופטי למשחקים

ILS 1.67
סחורה
זמין.

משחק תאימות, מושלם כדי להפעיל את מקורי עבור ג 'י-די-איי מראה, ותואם עבור ג' י-די מראה תמונה התקנה פשוטה, לא ריתוך, שום נזק לגוף העיקרי. כונן אופטי סימולציה לוח, מהיר קריאת משחק מהירות, משחק לשחק. המוצר עשוי מחומרים איכותיים, עמידים בפני שחיקה. מתאים עבור דרימקאסט משחק קונסולת גרסה 1 קונסולת. מפרט : מצב : חדש לגמריסוג פריט : עבורגדואופטילוח הכונןחומר : למחשבצבע : כמו תמונה מוצגמשקל : כ. 34גרסאיישומים : עבורחלום שיחקמשחקקונסולבה1גרסאהקונסולה.סוג : משחק היקפי שינה את זיכרון כרטיס מחזיק, כל-מתכת כרטיס מחזיק, קריאת את זיכרון כרטיס יותר בצורה חלקה ויציבות.עבור גדמו היא חלופה לכונן האופטי המבוסס על כרטיס זיכרון בקונסולה של דרימקאסט. עבור אלוקים-רום / עבור כונני תקליטורים יהיה בהכרח להתבלות להיכשל (בדיוק כמו כל ציוד מכני), ומאז קונסולות כבר לא מיוצרים, זה כמעט בלתי אפשרי לספק חלקי חילוף. לפרויקט אין תוכן פעילות, ולכן הוא נועד לספק פתרון אחד ולתמיד.רשימת חבילה : 1 לוח סימולציה כונן קסופטי 3 מקבעהערה : זה יכול להיות מותקן עבור מארח עבור לוח האם 1, אחרת זה יהיה לשרוף עבור גדמו! זכור לא לחבר או לנתק עבור גדמו עם כוח על, להיות זהיר.

] על המוצר עד

Condition:
brand new
Item type:
ForGDEMUOpticalDriveBoard
Material:
for PCB
Color:
As picture shown
Weight:
Approx. 34g
Applications:
forDreamCastgameconsoleVA1versionconsole.
Type:
Game peripheral
Changed the memory card holder, all-metal card holder, reading the memory card more smoothly and stably.:
For GDEMU is an alternative to the memory card-based optical drive in the for Dreamcast console. For GD-ROM / for CD-ROM drives will inevitably wear out and fail (just like all mechanical equipment), and since consoles are no longer manufactured, it is almost impossible to provide spare parts. The project does not have any activity content, so it aims to provide a one-and-for-all solution.:
Package List:
1 xOptical Drive Simulation Board:
3 x Fixator:
Note:
It can be installed for dc host for VA1 motherboard, otherwise it will burn out for gdemu! Remember not to plug or unplug for GDEMU with power on, be careful.:

קונים גם בוחרים