.

.

תחתיות למשקאות, להדליק תחתיות, אורות בקבוקים לבקבוקי משקאות חריפים, תחתיות צבעוניות, רכבת לשולחן העבודה, מדבקת כוס LED זוהרת

תחתיות למשקאות, להדליק תחתיות, אורות בקבוקים לבקבוקי משקאות חריפים, תחתיות צבעוניות, רכבת לשולחן העבודה, מדבקת כוס LED זוהרת

ILS 99.50
סחורה
זמין.

צבע אור LED : מדבקה של כוס LED תפלט אדום, צהוב, כחול, ירוק, ורוד, לבן, כתום, שבעה צבעים של אור, בהיר וצבעוני, נחמד מאוד פתח את החבילה, נתק את גיליון הבידוד (גיליון פלסטיק שקוף) מתחת לסוללה ולחץ על המתג בגב כדי להדליק אותו. בחלק האחורי של רכבת ה- LED יש כפתור מכוונת. לחץ על לחצן המתג כדי להחליף מצבים. גיבוי דבק : מדבקות כוס ה- LED שלנו יש דבק טוב, אינן קלות ליפול, ניתן להשתמש בהן מחדש ולחיי שירות ארוכות. קלף את הדבק מהשטח וחבר את רכבת ה- LED לכל בקבוק או כוס יין רגילים, לחץ על כפתור ON/OFF ותוכל לראות מייד את הבקבוק המואר או כוס יין LED. מקומות מתאימים : מדבקות כוס LED זוהרות מתאימות לכוסות מים, כוסות יין, חטיפי בקבוקי יין, מסעדות, בתים וכו '. תחתיות LED מתאימות למגוון סצינות, כמו ברים, מסיבות, חתונות, קישוטים לארוחת ערב. ניתן לחבר תחתיות לתחתית משקה או כוס כדי לשפר את האווירה. ניתן להשיג בשבעה צבעים זוהרים, לחץ על כפתור המתג בגב. עיצוב מגניב : מדבקות כוס ה- LED שלנו כוללות עיצוב מדבקה רפלקטיבי ייחודי המאפשר לשבור אור מכל הזוויות, שהוא מגניב. יכול להכין בקבוקי יין, כוסות יין, שמפניה, בקבוקי יין ומכולות שקופות אחרות המתבהרות מייד. נורות LED רכבות צבעוניות שונות יכולות להפוך את המסיבה שלך למרגשת עוד יותר, והטופרים הזוהרים שלנו מאפשרים לך לזהות במהירות את הספל שלך. סט 12 יחידות : סט מדבקות גביע LED שלנו מכיל 12 חלקים, מספר מספיק של חתיכות לקישוט ולקשט את גביע הבית שלך. טיפ חם : אם האור אינו פועל, אנא נסה לבדוק אם חלקי הבידוד מוסרים או מתאימים את מיקום הסוללה, או צור איתנו קשר כדי לאשר את הבעיה, אתה יכול להחליף את הסוללה בעצמך. תחתיות למשקאות, חוף ים, אורות בקבוקים לבקבוקי משקאות חריפים, תחתיות צבעוניות, רכבת לשולחן העבודה, מדבקת כוס LED זוהרת צבעונית דקורטיבית דקורטיבית קלה משקל מגבית : צבע LED אור : מדבקה של כוס LED תפלט אדום, צהוב, כחול, ירוק, ורוד, לבן, כתום, שבעה צבעים של אור, בהיר וצבעוני, נחמד מאוד. פתח את החבילה, נתק את גיליון הבידוד (גיליון פלסטיק שקוף) מתחת לסוללה ולחץ על המתג בגב כדי להדליק אותו. בחלק האחורי של רכבת ה- LED יש כפתור מכוונת. לחץ על כפתור המתג כדי למתג מצבי. דבק : מדבקות כוסית LED שלנו יש דבק טוב, לא קלות ליפול, ניתן להשתמש בהן מחדש ולהיות חיי שירות ארוכים. קלף את הדבק מהשטח וחיבר את רכבת ה- LED לכל בקבוק או כוס יין רגילים, לחץ על כפתור ON/OFF ותוכל לראות מייד את הבקבוק המואר או כוס יין LED.

] על המוצר עד

LED light color:
LED cup sticker will emit red, yellow, blue, green, pink, white, orange, seven colors of light, bright and colorful, very nice. Open the package, unplug the insulation sheet (transparent plastic sheet) under the battery, and press the switch on the back to light it. There is an on-off button on the back of the led coaster. Press the switch button to switch modes.
Adhesive:
Our LED cup stickers have good adhesive, are not easy to fall off, can be reused and have a long service life. Peel the glue off the surface and attach the LED coaster to any normal bottle or wine glass, press the on/off button and you can immediately see the lit bottle or LED wine glass.
Item Type:
LED Luminous Cup Sticker
Material:
EVA, electronic component
Size:
Diameter:
Approx. 6cm / 2.36in
Thickness:
Approx. 0.3cm / 0.12in
Luminous Light Color:
Red, yellow, blue, green, pink, white, orange, seven colors
Power Supply Battery:
2 x CR1220 batteries (shipped with built-in battery)
Lamp Bead Model:
4 x 3528 SMD lights
Weight:
Approx. 110g / 3.9oz
Package List:
12 x LED Luminous Cup Sticker

קונים גם בוחרים