.

.

קומקום קרמיקה קומקום קרמי עם ידית עץ צדדית, חרסינה קונג פו יצרנית תה קומקום תה תה תה תה תה תה על תה רופף תה עלים רופפים.

קומקום קרמיקה קומקום קרמי עם ידית עץ צדדית, חרסינה קונג פו יצרנית תה קומקום תה תה תה תה תה תה על תה רופף תה עלים רופפים.

ILS 1.00
סחורה
זמין.

עשוי קרמיקה באיכות גבוהה התנגדות החום שלה יכולה לשמור על התה האחרון האחרון. בטיחות לחלוט מים חמים או תה, גם לשתייה קרה. הידית היא ידית בצורת צילינדר המונחת 90 ​​מעלות מהזרבובית. האמין שזה אפילו ייצא את טעם התה שכן תה בסוף המזיגה נוטה להיות חזק יותר מאשר בהתחלה. מתאים לבישול תה שחור, פו, אולונג, תה ירוק. בחירה טובה לתת במתנה לחברים ולמשפחתך, המתאימים במיוחד לאוהבי התה. עבור בית, משרד, מסיבות, נסיעות, שימוש בחוץ ומסעדות, הייחודי והמעשי של IT. ידית הצד שלנו, קומקום שחור עם גימורים מט אשר נגיעה של קסם. העדיף את חובב התה והמינימליסטי. מתאים לכל הגילאים, כל המינים. לטפח את טעם התה ואיכות חיים הגונה! מתנה מושלמת לימי הולדת וחגים, ימי נישואין, חומרי בית ואירועים מיוחדים אחרים. הכניסו את כמות עלה התה הרופף שאתם צריכים לתוך האינסטגרם ושפכו מים רותחים דרך המפגש אל הקומקום, המתן דקות ואז תוכלו ליהנות מזמן התה שלכם. המסנן מנותק בקלות ומאפשר שטיפה וניקוי קלים. אם לסיר התה השחור הקרמי שקיבלת יש בעיות איכות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, חזור אליך תוך 24 שעות. עשוי קרמיקה באיכות גבוהה. התנגדות החום שלה יכולה לשמור על התה האחרון האחרון. בטיחות לחלוט מים חמים או תה, גם לשתייה קרה. הידית היא ידית בצורת צילינדר המונחת 90 ​​מעלות מהזרבובית. האמין שזה אפילו ייצא את טעם התה שכן תה בסוף המזיגה נוטה להיות חזק יותר מאשר בהתחלה. מתאים לבישול תה שחור, פו, אולונג, תה ירוק. בחירה טובה לתת במתנה לחברים ולמשפחתך, המתאימים במיוחד לאוהבי התה. עבור בית, משרד, מסיבות, נסיעות, שימוש בחוץ ומסעדות, הייחודי והמעשי של IT. ידית הצד שלנו, קומקום שחור עם גימורים מט אשר נגיעה של קסם. העדיף את חובב התה והמינימליסטי. מתאים לכל הגילאים, כל המינים. לטפח את טעם התה ואיכות חיים הגונה! מתנה מושלמת לימי הולדת וחגים, ימי נישואין, חומרי בית ואירועים מיוחדים אחרים. הכניסו את כמות עלה התה הרופף שאתם צריכים לתוך האינסטגרם ושפכו מים רותחים דרך המפגש אל הקומקום, המתן דקות ואז תוכלו ליהנות מזמן התה שלכם. המסנן מנותק בקלות ומאפשר שטיפה וניקוי קלים. אם לסיר התה השחור הקרמי שקיבלת יש בעיות איכות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, חזור אליך תוך 24 שעות. קומקום קרמיקה עם ידית עץ צדדית, חרסינה קונג פו יצרנית תה קומקום תה תה תה תה תה תה תה על תכונות תה רופפות- צבע : שחור.- גודל : 16 x 8 ס"מ. חבילה כולל קומקום 1 x עם ידית עץ.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים