.

.

טבעת תמיכה במטבח ווק , מדפים 4 יחידות כיסוי צמצום כיסוי תנור סירים יציקים מתלה רמת בישול שחור רוב מתלים מחזיקים טבעת בישול:

טבעת תמיכה במטבח ווק , מדפים 4 יחידות כיסוי צמצום כיסוי תנור סירים יציקים מתלה רמת בישול שחור רוב מתלים מחזיקים טבעת בישול:

ILS 38.12
סחורה
זמין.

מתלה ווק פלדה- עיצוב, משטח חלק ללא חוטים, אין שריטה למחבתות טבעת תמיכה בפאן-כלי מטבח פרטיים, קלים להתקנה והסרה, חסוך זמן ועבודה. מגרש צורב תנור-【עיצוב ללא החלקה】 - טבעת ווק של תנור הגז העזר למטבח יציבה בעת הבישול, ולטבעת ווק הברזל יצוק יש חריץ מושלם בתחתית, כך שהיא לא תחליק!. כפפות ותנור מחזיקי סיר קובעים-מתלה יציב ואנטי-החלקה כדי למנוע את הווק שלך לנוע. טבעת ווק זו : יעילה ויעילה באנרגיה , מתפשטת וסופגת חום באופן שווה כדי לשפר את יעילות האנרגיה. היציבות של מחזיק הסיר במהלך השימוש. מתלה ווק פלדה- עיצוב, משטח חלק ללא חוטים, אין שריטה למחבתות. טבעת תמיכה בפאן-כלי מטבח פרטיים, קלים להתקנה והסרה, חסוך זמן ועבודה. מגרש צורב תנור-【עיצוב ללא החלקה】 - טבעת ווק של תנור הגז העזר למטבח יציבה בעת הבישול, ולטבעת ווק הברזל יצוק יש חריץ מושלם בתחתית, כך שהיא לא תחליק!. כפפות ותנור מחזיקי סיר קובעים-מתלה יציב ואנטי-החלקה כדי למנוע את הווק שלך לנוע. טבעת ווק זו : יעילה ויעילה באנרגיה , מתפשטת וסופגת חום באופן שווה כדי לשפר את יעילות האנרגיה. היציבות של מחזיק הסיר במהלך השימוש. רשימת חבילות 2 x תנור גז מדפי מתלים- הביצועים המצוינים של המוצר שלנו יביאו לכם חוויה טובה.- זה מגיע עם העיצוב הפשוט, קל להתקנה. תכנון מבנה אמין, מה שהופך אותו ליציב לשימוש .- גודל : בערך 23.97 אינץ '- הוא יכול לאסוף ביעילות אש ופונקציית הבידוד התרמית נהדרת עבורך לבשל .- עשויה גבוהה גבוהה. חומר איכותי, יציב, עמיד ופרימיום לשימוש לאורך זמן .- פשוט במבנה, קל לשימוש. משטח נגד החלקה יכול לעזור להחזיק את הסיר או הווק שלך בהתמדה .- חומר : צבע ברזל : Blackgoods תיאור העלאת מגרש מבער מתאים לשימוש מקצועי ואישי. מחזיק לו יש התנגדות טובה, המאפשרת לסיר שלך לא בקלות להחליק ולשמור על בטיחות. טבעת תמיכה תבחרו אחד עבורכם. מחזיקי כפפות ובעלי סיר מגדירים מוצר זה הוא מתלה תנור גז, העשוי מחומר ברזל פרימיום, איכותי ועמיד.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים