.

.

מחזיק מגבת נייר מפלדת נירוסטה מחזיק מגבת נייר, מחזיק רקמות יצירת

מחזיק מגבת נייר מפלדת נירוסטה מחזיק מגבת נייר, מחזיק רקמות יצירת

ILS 23.81
סחורה
זמין.

רב תכליתי : מחזיק מגבות הנייר המגוונת אינו מיועד רק לשימוש במטבח אלא ניתן להשתמש בו גם כדי למקם ניילון נצמד, מגבות ידיים וכו ' ניתן למקם אותו בכל מקום בבית והוא מושלם בחדרים, חדרי אמבטיה, שירותים, מזווה או מוסך. מחזיק מגבת הנייר שלנו מעוצב עם צורה מעוקלת בסוף הגלילה, שתעזור לך לא ליפול בקלות בעת הנחת מגבות נייר או שימוש בהן, לחסל את הצרות שלך. עיצוב הרחבת קו כפול, יכולת מיסב חזקה, יכול לאחסן מגבות נייר מטבח, מגבות, נייר כסף וכו '. גודל הסליל של מחזיק נייר המתכת הוא 10.5 אינץ', המתאים לגדלים שונים של נייר גליל. לא תופס את המרחב השטוח שלך! מחזיק מגבת ידיים יעיל ונוח זה משתמש בשטח נוסף כדי ליצור מקום אחסון נוח במטבח ובחדר האחסון, איתו תוכלו לחסוך את טווח המטבח!. רב תכליתי : מחזיק מגבות הנייר המגוונת אינו מיועד רק לשימוש במטבח אלא ניתן להשתמש בו גם כדי למקם ניילון נצמד, מגבות ידיים וכו '. ניתן למקם אותו בכל מקום בבית והוא מושלם בחדרים, חדרי אמבטיה, שירותים, מזווה או מוסך. מחזיק מגבת הנייר שלנו מעוצב עם צורה מעוקלת בסוף הגלילה, שתעזור לך לא ליפול בקלות בעת הנחת מגבות נייר או שימוש בהן, לחסל את הצרות שלך. עיצוב הרחבת קו כפול, יכולת מיסב חזקה, יכול לאחסן מגבות נייר מטבח, מגבות, נייר כסף וכו '. גודל הסליל של מחזיק נייר המתכת הוא 10.5 אינץ', המתאים לגדלים שונים של נייר גליל. לא תופס את המרחב השטוח שלך! מחזיק מגבת ידיים יעיל ונוח זה משתמש בשטח נוסף כדי ליצור מקום אחסון נוח במטבח ובחדר האחסון, איתו תוכלו לחסוך את טווח המטבח!. שם מוצר : נייר נירוסטה מגבת מגבת חומר תוצרת : פלדות אל חלד : 26.7*9*8 סמ"ש טווח : ארונות, ארונות מלתחות וכו '. אנא אשר את הגודל לפני הקנייה. עקב מדידה ידנית, תהיה שגיאה של 0-3 ס"מ. תמונות המוצר אינן כוללות פריטים שאינם המוצר . שימו לב שבגלל צגים שונים, יתכנו הבדל צבע קל, אנא הבינו . הנתונים לעיל מיועדים להתייחסות בלבד, הגודל נמדד ידנית, כל משתנה עשוי להיות שונה, אנא עיין במוצר בפועל, תודה . אם אתה מוצא בעיות במוצרים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנו נפתור את הבעיה בהקדם האפשרי . ברוך הבא את השיתוף והמשוב שלך כדי שנוכל לספק לך מוצרים ושירותים טובים יותר . תודה שביקרת בחנות שלנו, לחץ כדי להיכנס לחנות שלנו, יהיו הרבה מוצרים לעיון שלך. מחזיק גליל המטבח מתאים מאוד לשימוש במטבחים, חדרי אמבטיה, חדרי כביסה, מוסכים, קרוואנים ומקומות אחרים.

] על המוצר עד

26.7*9*8cm:
Suitable range:
cabinets, wardrobes, etc.
Please note:
1. Please confirm the size before buying. Due to manual measurement, there will be an error of 0-3cm. beg to be excused:
2. The product photos do not include items other than the product.:
3. Please note that due to different monitors, there may be slight color difference, please understand.:
4. The above data is for reference only, the size is manually measured, each variable may be different, please refer to the actual product, thank you.:
5. If you find any problems with our products, please feel free to contact us via email, we will solve the problem as soon as possible.:
6. Welcome your sharing and feedback so that we can provide you with better products and services.:
7. Thank you for visiting our shop, click to enter our shop, there will be many products for your reference.:
The kitchen roll holder are very suitable for use in kitchens, bathrooms, laundry rooms, garages, RVs and other places. Save countertop space and make your home tidy. :

קונים גם בוחרים