.

.

Fafeicicy 100 pcs חוט נירוסטה מכנס את הכלי לתיקון אגוזים נקבה זכר M3x0.5

Fafeicicy 100 pcs חוט נירוסטה מכנס את הכלי לתיקון אגוזים נקבה זכר M3x0.5

ILS 37.60
סחורה
זמין.

אתה יכול לתקן את החור המושחל בצורה חסכונית כאשר מתרחשת שגיאת חוט או תיקון חור הברגה נקבה פגומה ניתן להשתמש במוצר כדי להמיר בין חורי חוט מטריים לאינץ ', שהוא מאוד מעשי. בעזרת חוזק עוצמה גבוהה, דיוק גבוה בצורת יהלום חוט פלדה חתך. נקרא גם נדן הברגה, שרוולים הברורים מפלדת אל חלד, שרוולי תיל, סוג חדש של מחברים עם הברגה נקבה. תוספות יכולות ליצור חוט נשי סטנדרטי בעל חוזק גבוה, עמיד בלבוש, דיוק גבוה, אם אתה מתאים לבורג החוט שנקבע בחור הבורג של חומר העבודה של סגסוגת אלומיניום וחומרים אחרים. ניתן להשתמש בחומרים הנדסיים בעלי חוזק נמוך כמו סגסוגת אלומיניום, סגסוגת אבץ, סגסוגת, נחושת, פלסטיק, פלסטיקה הנדסית וכו 'כדי לשפר משמעותית את חוזק החוט ועמידות בלאי. מפרט : סוג פריט : insertstmaterial : sus304 model : M3x0.5thread מפרט : M3x0.5 (מ"מ) בקוטר חיצוני לפני ההתקנה : בערך.2 אינדימטר של קידוח קידוח להתקנה : בערך.5d/3d : אורך לאחר ההתקנה : בערך.4 מספר סיבובים לפני ההתקנה : 4.6 ספציפי תיאור : לדוגמה : M3x0.5d, מה שאומר שאחרי מערך הבורג הושלם, החוט הנשי הוא M3, המגרש הוא 0.5d (האורך מתייחס פי 1.5 מהקוטר, כלומר 1.5 מ"מ), האורך כאן מתייחס לאורך שאחרי התקנה. כיצד להשתמש : 1. קידוח את סיבית המקדחה בגודל המופיע בטבלת הפרמטרים של חוט החוט תוספת כדי לקדוח את החור. היזהר שלא לקדוח את החור לצורת חרוט. יש לפוצץ את השבבים שנוצרו על ידי חור המקדחה באוויר דחוס. לאחר הקידוח, המנוף לא אמור לעלות על העומק של 0. נגיעה גדולה מדי אינה תורמת לבורג של חוט החוט תוספת . Tapping USE ברזים מיוחדים לתוספות חוט תיל להקיש. עומק ההקשה חייב לחרוג מאורך ההתקנה של תוספות החוט. לאחר הקשה, השתמש באקדח ריסוס אוויר דחוס כדי לפוצץ את הפסולת. כאשר דיוק החוט גבוה, בדוק את החור התחתון המופעל עם מד תקע מיוחד של חור תחתון עבור תוספות חוט תיל. רשימת אריזה : 100 x תוספות חוט.

] על המוצר עד

Item Type:
Thread Inserts
Material:
SUS304
Model:
M3x0.5
Thread Specification:
M3x0.5 (mm)
Outside Diameter Before Installation:
Approx. 3.7 ~ 4mm / 0.1 ~ 0.2in
Diameter of Drilling Drill Bit for Installation:
Approx. 3.1mm / 0.1in
1D/1.5D/2D/2.5D/3D:
Length After Installation:
Approx. 3mm / 0.1in
4.5mm / 0.2in:
6mm / 0.2in:
7.5mm / 0.3in:
9mm / 0.4in:
Number of Turns Before Installation:
4.2/6.8/9.4/12/14.6
Specification Description:
For Example
How to Use:
1. Drilling:
Use the drill bit of the size listed in the parameter table of the wire thread insert to drill the hole. Be careful not to drill the hole into a cone shape. The chips generated by the drill hole must be blown out with compressed air. After drilling, the counterbore should not exceed the depth of 0.4 pitch. Too large counterbore is not conducive to the screwing of the wire thread insert.:
2. Tapping:
Use special taps for wire thread inserts to tap. The depth of the tapping must exceed the installation length of the thread inserts. After tapping, use a compressed air spray gun to blow out the debris. When the thread accuracy is high, check the tapped bottom hole with a special bottom hole plug gauge for wire thread inserts.:
packing list:
100 x Thread Inserts:

קונים גם בוחרים