.

.

היליצ ' י כיפת ראש אדום נחושת עיוור מסמרות עצמי חיבור פתוח סוף כיפת ראש לקשט אטב ציפורניים פופ מסמרות ליבה

היליצ ' י כיפת ראש אדום נחושת עיוור מסמרות עצמי חיבור פתוח סוף כיפת ראש לקשט אטב ציפורניים פופ מסמרות ליבה

ILS 8.99
סחורה
זמין.

?איכות חומר : עשוי באיכות אדום נחושת חומר, אשר הוא של אנטי קורוזיה רכוש נחושת מסמרת ראש וסגסוגת פלדה מסמרת ליבה, קל לשלוף את מסמרת ליבה. ?מגוון רחב של גדלים : יש לנו 7 בחירה בשבילך. אנו מציעים אחד ספציפי גודל מבחר ערכת של שלנו עגול כיפת ראש עיוור פופ מסמרת. ? אוסף נחמד עבור קצר, ארוך, עבה ודק מסמרות לבחירתך. פופ מסמרות בגדלים שונים כדי להכיל מגוון רחב של מרתק עבודות. פריטים נהדרים עבור שלך תוקנו עבודה ואת תיקון עבודה נראה באופן מקצועי לעשות. ?*שימושים נהדרים * זה שימושי יד מסמרר הוא אידיאלי עבור גיליון מתכת עבודה, מרזב תיקון, דלת תיקון, מאובטח לחיזוק מתכת וכבד בד שונה בנייה ותיקון יישומים, יכול לשמש עבור רכב, תעופה, רכבת, מעלית, מכשיר, ריהוט. ?[איכות לאחר המכירה] : אם אתה לא לספק עם המוצרים שלנו או כל שאלות, בבקשה לבוא אלינו בכל עת. 12 שעות שירות תגובה מהירה. אנו מבטיחים להציע פתרון משביע רצון לכל הבעיות שלך. כיפת ראש אדום נחושת עיוור מסמרות עצמי חיבור פתוח סוף כיפת ראש לקשט אטב ציפורניים פופ מסמרות ליבה מפרט : שם : עיוור מסמרת; חומר : נחושת; סוג : קצה פתוח; עיצוב : כיפת ראש; הערה : אתה צריך מושך את מסמרת ליבה ולצאת באמצעות מסמרת אקדח כדי להפוך את חלק של זה של ראש להילקח מסמרת גוף כאשר בשימוש. זה עושה מסמרת גוף כדי להיות מורחב והשפיע עם אטב. יישומים : מתאים להצטרפות פלסטיק, גומי, עץ, אחיזה וציפויים, משמש בהרכבה של קרוונים, קדימונים, ריהוט, פלסטיק-ממוסגר חלון גוף.

] על המוצר עד

Name:
Blind Rivet;
Material:
Copper;
Type:
Open End;
Design:
Dome Head;
Note:
You need to pulling the rivet core in and out by using rivet gun to make the part of it’s head be taken in the rivet body when in use. That makes rivet body to be expanded and impacted with fastener.
Applications:
Suitable for joining plastics, rubber, wood, grip and laminates, is used in assembly of caravans, trailers, furniture, plastic-framed window body.

קונים גם בוחרים