.

.

4 יחידות רכב הוביל פנס קבוע מתאם סוגר, ח7 בסיס הר מייצבת, הוביל פנס מתאם הנורה בסיס מחזיק שקע מייצבת, מתאים לנץ אאודי ב.

4 יחידות רכב הוביל פנס קבוע מתאם סוגר, ח7 בסיס הר מייצבת, הוביל פנס מתאם הנורה בסיס מחזיק שקע מייצבת, מתאים לנץ אאודי ב.

ILS 2.33
סחורה
זמין.

7 סוגרי מתאם נורות לד * מחזיק מסייע בהחלפת פנסי הלוגן מקוריים של 7 לד כפנסי לד מבלי לפגוע בשקע המקורי סוגר מחזיק עוזר להחליף את מנורת ההלוגן המקורית, אך לא ניתן להתקין את פנס הלד החדש ביציבות. זה הוא טוב רכב תיקון אבזר. חומר באיכות גבוהה סוגריים מתאם הנורה הוביל זה עשוי מחומר נירוסטה באיכות גבוהה.חסון ועמיד לשימוש. *פונקציה מחזיק עוזר בעת החלפת מקורי ח7 פנסי הלוגן לד כפנסי לד מבלי לפגוע בשקע המקורי. סוגר מחזיק עוזר להחליף את מנורת ההלוגן המקורית, אך לא ניתן להתקין את פנס הלד החדש ביציבות. זה הוא טוב רכב תיקון אבזר. *תואם את סוגריים מתאם פנס הוביל מתאים עבור רוב דגם מכוניות. כגון לנץ,לביואיק,לב. *התקנה קלה מאפשר לך להתקין את הנורה פנס הוביל בחזרה לתוך דיור פנס המקורי בתקיפות, בקלות ובמהירות, מבלי לפגוע הפנס שלך, בבטחה ובבטחה. רכב הוביל פנס קבוע מתאם סוגר.כמות : 4 יחידות 2.חומר : טמפרטורה גבוהה עמיד נירוסטה 6.דגם : ח7 דגמים ישימים לקשקאי לביואיק ריגל, לקרוס, אקסל לפולקסווגן : סגיטר חדש, מגוטן חדש, בורה חדשה לסדרת מרצדס בנץ, סדרת מיליליטר לאאודי א3, א4ל, א6ל לב. וו סדרה 5, איקס5.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים