.

.

מכונת קידוח ציפורניים חשמלית, מכונת ליטוש ציפורניים חשמלית נטענת במהירות גבוהה 30000 סלד עם 6 ביטים לציפורניים

מכונת קידוח ציפורניים חשמלית, מכונת ליטוש ציפורניים חשמלית נטענת במהירות גבוהה 30000 סלד עם 6 ביטים לציפורניים

ILS 23.00
סחורה
זמין.

מהירות גבוהה : חשמלי מניקור תרגיל מכונת אימץ חזק מנוע, עם 0 כדי 30000 סל ד יכול להיות מותאם, אשר יכול לספק פעולה יציבה ללא תקוע 6 מקדחי : חשמלי נייל ליטוש מכונה עם 6 שונה מקדחי בשבילך לשימוש, אתה יכול בקלות לשנות את טחינת ראש באופן חופשי על פי הצרכים שלך. הפעלה קלה : חשמלי נייל מכונת גריסה הוא קל להיות מופעל, אתה יכול מסתובב הכפתור בכיוון השעון כדי להאיץ, נגד כיוון השעון מסתובב הידית כדי להאט. יישום רחב : חשמלי נייל מקדחת מכונת הוא מושלם עבור הבית ומניקור סלון שימוש, מתאים להסרת ציפורניים, פילינג, ליטוש וזמירה. נטענת : מכונת ליטוש ציפורניים חשמלית מובנית בסוללת ליתיום של 2600 מיליאמפר / שעה, עם כבל טעינה של יו אס בי, שנוח לך לשימוש. אופן השימוש : מפרט : סוג פריט : מכונת מקדחה חשמלית חומר : שרירי הבטן סוג סוללה : סוללת ליתיום (כלולה) קיבולת סוללה : 2600 מיליאמפר / שעה מהירות : 0-30000 סל ד אופן השימוש : 1. הכנס את מחבר הידית של מכונת השחזה לשקע המתאים של המכונה המארחת. ארוך לחץ על כפתור מתג, המארח דיגיטלי צינור וכוח מחוון אור עד, המארח לעבוד כרגיל. תצוגת צינור דיגיטלי גופן 15, המציין כי ידית השחזה נמצאת במצב סיבוב חיובי, המהירות היא 1500 סל ד, מספר הצינור הדיגיטלי מסתובב עם כיוון השעון גדל בהדרגה עם הסיבוב, מהירות הידית מואצת גם היא, להיפך, סיבוב נגד כיוון השעון, מספר הצינור הדיגיטלי פוחת, מהירות מנוע הידית גם פוחתת בהדרגה. לחץ לחיצה קצרה על מתג הכפתור, תצוגת צינור דיגיטלי מ-15 ל-15, המכונה מההמרה קדימה לאחור, המהירות היא 1500 סיבובים לדקה. כאשר אינו בשימוש, רק ארוך לחץ על כפתור מתג, תצוגה דיגיטלית כוח תצוגת אור כבוי, המציין כי המכונה הוא רדום המתנה מדינה. סוללה כוח תצוגה, ב את מלא רשת מציין כי את סוללה קיבולת הוא מספיק, עם את זמן עבודה יהיה בהדרגה להפחית, כאשר התצוגה הוא רק אחד רשת צריך תשלום, את כוח מטען מחבר תקע לתוך המארח המתאים שקע, כוח תצוגת מחוון מהבהב, המציין כי הטעינה עבודה הוא נורמלי. רשימת חבילה : 1 מארח 1 עט ליטוש 6 ראש ליטוש 6 טבעות חול 1 תיבת אחסון 1 מחזיק עט 1 ידני 1 כבל 1 בסיס.

] על המוצר עד

Item Type:
Electric Nail Drill Machine
Material:
ABS
Battery Type:
Lithium battery (Included)
Battery Capacity:
2600mAh
Speed:
0-30000RPM
How to Use:
1. Insert the connector of the handle of the grinding machine into the corresponding socket of the host machine.:
2. Long press the button switch, the host digital tube and power indicator light up, the host work normally.:
3. Digital tube display F15 font, indicating that the grinding handle is in a positive turning state, the speed is 1500RPM, clockwise rotating knob digital tube number gradually increases with the rotation, the speed of the handle is also accelerated, on the contrary, counterclockwise rotating, digital tube number decreases, the speed of the handle motor also gradually decreases.:
4. Short press the button switch, digital tube display from F15 to R15, the machine from forward to reverse conversion, the speed is 1500RPM.:
5. When not in use, just long press the button switch, digital display and power display light off, indicating that the machine is in the dormant standby state.:
6. Battery power display, in the full grid indicates that the battery capacity is sufficient, with the working time will gradually reduce, when the display is only one grid need to charge, the power charger connector plug into the host corresponding socket, power display indicator blinking, indicating that the charging work is normal.:
Package List:
1 x Host :
1 x Polishing Pen :
6 x Polishing Head :
6 x Sand Rings:
1 x Storage Box :
1 x Pen Holder :
1 x Manual :
1 x USB Cable :
1 x Base:

קונים גם בוחרים