.

.

דגי טנק ניקוי משאבת פלסטיק אקווריום מנקה חצץ דגי טנק מים מחליף אוויר משאבת ניקוי אבזרים

דגי טנק ניקוי משאבת פלסטיק אקווריום מנקה חצץ דגי טנק מים מחליף אוויר משאבת ניקוי אבזרים

ILS 7.38
סחורה
זמין.

את אקווריום מנקה חצץ לשאוב משאבת הוא אידיאלי ניקוי כלי 2 ב 1 אקווריום מנקה, אקווריום מים מחליף + חול כביסה. בנוסף לשימוש במחליף מים, הוא יכול לשטוף חול בקלות. מאפשר לך בקלות לנקות את האקווריום. לשאוב ולהסיר מזון שנצבר,צואת דגים ורעלים באקווריום. מים שינוי קונספט, לא מבולגן נוטף, נוח ויעיל. ניתן לרוקן 30 ליטר תוך כ -5 דקות. לסחוט את הנורה 5 ~ 7 פעמים, המים באופן אוטומטי לזרום החוצה של מים טנק, אנא ודא יש מים מיכל או דלי תחת מים טנק/אקווריום. החבילה כללה : 1 משאבת ניקוי מיכל דגים. מפרט : שם : דגי טנק ניקוי משאבת חומר : פלסטיק גודל : כפי שמוצג צבע : שקוף + כחול אריזה : 1 קל לשימוש : לסחוט ולהפעיל את הנורה 5-7 פעמים כדי להפוך את זרימת מים החוצה של צינור, והמים יזרמו החוצה באופן אוטומטי. צבוט את החלק החלק של הצינור כדי לשלוט בזרימת המים. לחץ על צינור עם חוזק שונה כדי לשלוט בקלות את זרימת מים. הערה : לשים את קצר זרבובית לתוך אקווריום כדי לסנן לכלוך ופסולת, מזון, ודגים צואה. אנא ודא כי את כניסת מים הוא גבוה יותר מאשר יציאת מים כך את לשאוב יכול לעבוד כרגיל. חול קטן מדי יישאב, אז שימו לב לשליטה על זרימת המים בעת השימוש בו, ואל תנקזו את המים לחלוטין.

] על המוצר עד

Name:
Fish tank cleaning pump
material:
plastic
Size:
as shown
Color:
transparent + blue
Packing:
1
Easy to use:
squeeze and operate the bulb 5-7 times to make the water flow out of the hose, and the water will flow out automatically. Don't beat it. Pinch the smooth part of the hose to control the water flow. Press the hose with different strength to easily control the water flow.
Note:
Put the short nozzle into the aquarium to filter out dirt and debris, food, and fish excrement. Please make sure that the water inlet is higher than the water outlet so that the siphon can work normally. Too small sand will be sucked away, so pay attention to controlling the water flow when using it, and do not drain the water completely.

קונים גם בוחרים