.

.

Ataay מתקפל רב-פונקציונלי מתקפל אולטרה-קוואייטי בהליכון חשמלי אימון כושר ציוד מאמן מאמן לחיבור שטח משרדים ביתי

Ataay מתקפל רב-פונקציונלי מתקפל אולטרה-קוואייטי בהליכון חשמלי אימון כושר ציוד מאמן מאמן לחיבור שטח משרדים ביתי

ILS 64.00
סחורה
זמין.

בעיקרון אנו יכולים לספק את הסחורה לידיים שלך תוך 18-25 יום, אתה יכול להיות סמוך ובטוח לבצע הזמנות מבצע פשוט של מגע אחד מאפשר לך ליהנות בריצה בבית. אתה יכול לפקח על נתונים בזמן אמת עבור כל ספורט כולל מהירות, זמן, קלוריות, מרחק וקצב לב. עיצוב ריפוד משני צדי ההליכון יפחית את הרעש והרטט לרצפה שלך, יספק לך חווית אימון הטובה ביותר ודי. ציוד כושר מושלם כדי לחסוך מקום רב : הליכון מתקפל זה מושלם למשפחות עם שטח אימונים מוגבל או אנשים שאין להם זמן ללכת לחדר הכושר. גלגלים מקלים על העברת המכונה. החגורה הרב-שכבתית והמערכת הראשונה המלאה של העולם המלאה בעולם יכולים לעמוד במשקל מקסימלי של 100 ק"ג. הביאו חווית ריצה טובה יותר תוך מקסום הגנת הברך למניעת פציעות במהלך האימון. בעיקרון אנו יכולים לספק את הסחורה לידיים שלך תוך 18-25 יום, אתה יכול להיות סמוך ובטוח לבצע הזמנות. מבצע פשוט של מגע אחד מאפשר לך ליהנות בריצה בבית. אתה יכול לפקח על נתונים בזמן אמת עבור כל ספורט כולל מהירות, זמן, קלוריות, מרחק וקצב לב. עיצוב ריפוד משני צדי ההליכון יפחית את הרעש והרטט לרצפה שלך, יספק לך חווית אימון הטובה ביותר ודי. ציוד כושר מושלם כדי לחסוך מקום רב : הליכון מתקפל זה מושלם למשפחות עם שטח אימונים מוגבל או אנשים שאין להם זמן ללכת לחדר הכושר. גלגלים מקלים על העברת המכונה. החגורה הרב-שכבתית והמערכת הראשונה המלאה של העולם המלאה בעולם יכולים לעמוד במשקל מקסימלי של 100 ק"ג. הביאו חווית ריצה טובה יותר תוך מקסום הגנת הברך למניעת פציעות במהלך האימון. מפרט : ספק חווית אימון בטוחה ושקטה. כוח מניע : חשמלי אם ספיגת הלם : כן פונקציה : זמן, קלוריות, תוכנית אימונים, שטח חגורת ריצת מרחק (אורך * רוחב) : 120 * 40 תוכנית אימונים : ירידה במשקל, מפרטי שריפת שומן (אורך * רוחב * גובה) : 143 * 72 * 113 (ס"מ) עומס מקסימלי : 100 (ק"ג) רולר : 2.0 כוחות סוס : 3 כ"ס סצנה רלוונטית : ציוד כושר, תוכן חבילת גוף כושר : 1x הליכון אנו מספקים ללקוחותינו ערבות שביעות רצון מלאה. ★ אם יש לך בעיות מוצר, אנא צור איתנו קשר, אנו נעזור לך לפתור את הבעיה מבלי לדאוג לרכישה שלך, אנו נעזור לך לפתור את הבעיה, אנא הימנע מבטיחות! ★ אז אנא סמוך ובטוח שקניית המוצרים שלנו היא גם מתנה טובה למשפחה או לחברים. אנו נעשה את זה עם הלב שלנו! ★ שביעות הרצון שלך חשובה לנו מאוד. אנו מספקים מגוון מלא של שירותי מכירות שלאחר המכירה עבור כל לקוח לעמוד בדרישות הגבוהות ביותר של הלקוחות שלנו.

] על המוצר עד

Provide safe and quiet workout experience.:
Driving force:
electric
Whether shock absorption:
Yes Function
Running belt area (length * width):
120 * 40
Exercise program:
weight loss, fat burning
Specifications (length * width * height):
143 * 72 * 113 (cm)
Maximum load:
100 (kg) Roller
Applicable scene:
fitness equipment, fitness body
Package Content:
1x Treadmill
We provide our customers with a complete satisfaction guarantee.:
★If you have any product problems, please contact us, we will help you solve the problem without worrying about your purchase, we will help you solve the problem, please rest assured!:
★So please rest assured that buying our products is also a good gift for family or friends. We will do it with our heart!:
★Your satisfaction is very important to us. We provide a full range of after-sales services for each customer to meet the highest demands of our customers.Please leave your feedback in the email. If you are not satisfied, please contact us in time. :

קונים גם בוחרים