.

.

מיני יצירתי אופנה עמיד 60 כיס מיקרוסקופ תכשיטי זכוכית מגדלת זכוכית מגדלת הוביל מותג אור

מיני יצירתי אופנה עמיד 60 כיס מיקרוסקופ תכשיטי זכוכית מגדלת זכוכית מגדלת הוביל מותג אור

ILS 3.33
סחורה
זמין.

מאפיינים : סוללה : סוללת כפתור 3 פי 43 (כולל). מאוד מיני, גודל כיס, נייד עם יד מחרוזת. אנו מחויבים לספק שירותים באיכות טובה, אם יש לך הצרכים, מוזמן להתייעץ ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לענות על. הגדלה פי 60, הצג אובייקטים בצורה ברורה ומדויקת מאוד. עם אולטרה סגול מטבע גילוי פונקציה ופנס פונקציה.100% מותג ואיכות גבוהה6.פוקוס הוא מתכוונן והמתג הוא נובלי נועד. מרוהט עם מקור אור כדי להאיר כיסוי שדה ואינו מוגבל על ידי אור הסביבה בזמן השימוש. בשימוש נרחב למטרה תעשייתית, המעגלים ותעשיית הדפוס, רפואה, גינון, חותמת/הערכת תכשיטים, חינוך, גאוגרפיה, בית ולמשרד, וכו'.מפרט : סוג : נייד מגדלת זכוכיתחומר : אבסייז : מלא גודלסגנון : מיני מיקרוסקופ הוביל אור עם סגול אור שטר ניידיעיל קוטר : 20 ממצבע : כסףחבילה כללה : 1 יחידות*מיקרוסקופהערה : בשל יד מידה, את גודל עשוי יש 1-2 ממ טעיהבשל צג שונה, הצבע יכול להיות הבדלבשל ארוך חינם, הפריט עשוי נזק במעבר, אם הפריט נזק, אנא פנה אלינו קודם כל מייד לפני להשאיר משוב, תודה תואם עם ההבנה שלךאנו מחויבים לספק שירותים באיכות טובה, אם אתה יש כל הצרכים, מוזמן להתייעץ ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לענות על.

] על המוצר עד

Type:
Portable magnifying glass
Material:
ABS
Size:
Full Size
Style:
Mini microscope led light with violet light banknote portable
Effective diameter:
20mm
Color:
Silver
Package Included:
1 PCS*Microscope:
Note:
Due to hand measure, the size may have 1-2 mm error:
Due to Different Monitor, the color may have difference:
Due to long shipping, the item may damage in transit, if the item damage, pls contact us firstly immediately before leave feedback, thanks Compatible with your understandin:
We are committed to providing good quality services, if you have any needs, welcome to consult,we will do our best to meet 。 :

קונים גם בוחרים