.

.

Hyuduo 1 סט 20 מ 'טיימר אוטומטי צמח השקיה עצמית השקיה להשקיה מיקרו מערכות גן ערכות צינור צינור

Hyuduo 1 סט 20 מ 'טיימר אוטומטי צמח השקיה עצמית השקיה להשקיה מיקרו מערכות גן ערכות צינור צינור

ILS 48.03
סחורה
זמין.

אתה יכול להשקות את כל הצמחים שלך בקלות באמצעות מערכת השקיה מיקרו זו מערכת זו גם מצמצמת את השימוש במים בעד 70% על ממטרות מסורתיות על ידי מיקוד מים ישירות לשורש. זה יכול להשקיה אוטומטית כאשר מתאם החוט הדוק שלך ומים פתוחים, ולהביא לך נוחות רבה אפילו שאתה לא בבית. ניתן להתאים אותו כדי להתאים לשוקות, סירים, סלים תלויים ומיטות גינה כאחד. סט זה מושלם לצמחי פטיו, אטריום וחממה, המתאימים לרבים לבתים, מלונות, מועדונים, משרדים וצמחים אחרים בעלי טיפול אינטליגנטי. אתה יכול להשקות את כל הצמחים שלך בקלות באמצעות מערכת השקיה מיקרו זו. מערכת זו גם מצמצמת את השימוש במים בעד 70% על ממטרות מסורתיות על ידי מיקוד מים ישירות לשורש. זה יכול להשקיה אוטומטית כאשר מתאם החוט הדוק שלך ומים פתוחים, ולהביא לך נוחות רבה אפילו שאתה לא בבית. ניתן להתאים אותו כדי להתאים לשוקות, סירים, סלים תלויים ומיטות גינה כאחד. סט זה מושלם לצמחי פטיו, אטריום וחממה, המתאימים לרבים לבתים, מלונות, מועדונים, משרדים וצמחים אחרים בעלי טיפול אינטליגנטי. מפרט : תיאור : מערכת השקיה מיקרו זו עשויה מחומר פלסטי באיכות גבוהה, יציבה ועמידה, ידידותית לסביבה ובטוחה לשימוש. יש לו יתרונות רבים : שימוש במערכת השקיה מיקרו זו, אתה יכול להשקות את כל הצמח שלך בקלות. חוץ מזה, באמצעות מערכת השקיה אוטומטית זו, היא יכולה לחסוך את הזמן והמים שלך. בהשוואה לממטרות מסורתיות, זה יחסוך יותר מ- 70% מים. במילה אחת, זה באמת עוזר טוב שיכול להשתמש בו לפרחי מים אוטומטיים, צמחי מים אוטומטיים אפילו שאתה לא בבית. מוצר טוב במחיר טוב, שווה לקנות. תכונות : אתה יכול להשקות את כל הצמחים שלך בקלות באמצעות מערכת השקיה מיקרו זו. סט זה מושלם לצמחי פטיו, אטריום וחממה, המתאימים לרבים לבתים, מלונות, מועדונים, משרדים וצמחים אחרים בעלי טיפול אינטליגנטי. זה יכול להשקיה אוטומטית כאשר מתאם החוט הדוק שלך ומים פתוחים, ולהביא לך נוחות רבה אפילו שאתה לא בבית. מערכת זו גם מצמצמת את השימוש במים בעד 70% על ממטרות מסורתיות על ידי מיקוד מים ישירות לשורש. ניתן להתאים אותו כדי להכיל שוקות, סירים, סלי תלייה ומיטות גינה כאחד. מפרט : מצב : 100% צבע חדש צבע : מוצג כחומר תמונה : חיבור מים מפלסטיק : ברז 21 מ"מ עם חיבור צינור חוט 26.5 מ"מ : 13 מ"מ (1/2 ) לחצי מים : 0-400 KPA השקיה בינוני : סוללות מים ברורות : 2x 1.5 וולט סוללות AAA) לא כולל) אורך צינור : בערך.

] על המוצר עד

Description:
This micro irrigation system is made of high quality plastic material, sturdy and durable, eco-friendly and safe to use. It has many advantages:
Using this micro irrigation system, you can water all of your plant easily. Besides, using this auto watering system, it can save your time and water. Compared with traditional sprinklers, it will save more than 70% water. In a word, it really a good helper that can use it to auto water flowers, auto water plants even you are not in home. Good product at a good price, worth buying.
Features:
You can water all of your plants easily using this micro irrigation system. :
This set is perfect for patio, atrium and greenhouse plants, widely suited for homes, hotels, clubs, offices and other plants of intelligent care. :
It can automatic irrigation when your tap tight thread adapter and open water, bringing much convenience for you even you are not in home. :
This system also reduces water usage by up to 70% over traditional sprinklers by focusing water directly to the root. :
It can be adjusted to accommodate troughs, pots, hanging baskets and garden beds alike.:
Specification:
Condition:
100% New Brand
Color:
Shown as picture
Material:
Plastic
Water Connection:
21mm tap with 26.5mm thread
Hose connection:
13mm(1/2)
Water Pressures:
0-400KPA
Irrigation Medium:
Clear water
Batteries:
2x 1.5V AAA batteries)Not Include)
Hose Length:
Approx. 20m / 65.6ft
Hose Dia.:
Approx. 7mm / 0.28inch (Outer), Approx. 4mm/ 0.16inch (Inner)
Tee Joint Length:
Approx. 3.5cm / 1.38inch
Tee Joint Dia.:
Approx. 7mm / 0.28inch (Outer), Approx. 4mm / 0.16inch (Inner)
Small Single Hook Length:
Approx. 2cm / 0.79inch
Small Single Hook Dia.:
Approx. 7mm / 0.28inch (Outer), Approx. 4mm / 0.16inch (Inner)
Small Plug Length:
2cm / 0.79inch
Small Plug Dia.:
7mm / 0.28inch (Outer), Approx. 4mm / 0.16inch (Inner)

קונים גם בוחרים