.

.

תנור שרף שיניים, שרף מפוצל טמפרטורה שרף מרכך סינון אור סינון לשרף חום

תנור שרף שיניים, שרף מפוצל טמפרטורה שרף מרכך סינון אור סינון לשרף חום

ILS 3.00
סחורה
זמין.

בקרת מעגלים : בטוח לשימוש חימום מודול בקרת מעגלים. ישמש גם לחימום דבק בעת שימוש בציוד ידני, כיסוי סינון. שפר את ההדבקה : השתמש כדי לחמם את השרף ולהניח תוספות מגל מוכנות ופורניר כדי לשפר את ההדבקה, למנוע ריפוי מוקדם של המורכב ולחמם את זרבובית הזרקת השרף. שפר את אפקט הנוזל : משמש לחומרי שרף מורכבים תרמיים כדי לשפר את השפעתו הנוזלית. זה יכול לשמש גם לחימום מכשירי יד למליטה. מונע ריפוי שרף : עשוי מחומר מתכת. כיסוי מסנן יכול למנוע ביעילות ריפוי שרף. כיסוי המסנן האור יכול לסנן אור כחול. נוח : פעולת מפתח אחת, ניתן להגדיר את הטמפרטורה בהתאם לבחירת החומרים שלך. נוח להתבונן ולהתאים את הטמפרטורה. בקרת מעגלים : בטוח לשימוש. חימום מודול בקרת מעגלים. ישמש גם לחימום דבק בעת שימוש בציוד ידני, כיסוי סינון. שפר את ההדבקה : השתמש כדי לחמם את השרף ולהניח תוספות מגל מוכנות ופורניר כדי לשפר את ההדבקה, למנוע ריפוי מוקדם של המורכב ולחמם את זרבובית הזרקת השרף. שפר את אפקט הנוזל : משמש לחומרי שרף מורכבים תרמיים כדי לשפר את השפעתו הנוזלית. זה יכול לשמש גם לחימום מכשירי יד למליטה. מונע ריפוי שרף : עשוי מחומר מתכת. כיסוי מסנן יכול למנוע ביעילות ריפוי שרף. כיסוי המסנן האור יכול לסנן אור כחול. נוח : פעולת מפתח אחת, ניתן להגדיר את הטמפרטורה בהתאם לבחירת החומרים שלך. נוח להתבונן ולהתאים את הטמפרטורה. שפר את ההדבקה : השתמש בחימום השרף ולהניח תוספות מגל ופורנירים מוכנים לשיפור ההדבקה, למנוע ריפוי מוקדם של המורכב ולחמם את זרבובית הזרקת השרף . שפר את אפקט הנוזל : משמש לחומרי שרף מורכבים תרמיים כדי לשפר את השפעתו הנוזלית. זה יכול לשמש גם לחימום מכשירי יד למליטה . נוח : פעולת מפתח אחת, ניתן להגדיר את הטמפרטורה בהתאם לבחירת החומרים שלך. נוח להתבונן ולהתאים את הטמפרטורה . בקרת מעגלים : בטוח לשימוש. חימום מודול בקרת מעגלים. ישמש גם לחימום דבק בעת שימוש בציוד ידני, כיסוי סינון . מונע ריפוי שרף : עשוי מחומר מתכת. כיסוי מסנן יכול למנוע ביעילות ריפוי שרף. כיסוי מסנן האור יכול לסנן אור כחול. ספציפית : סוג פריט : שרף שיניים Heare Material : מתכת : 100-240vtemperature טווח : 40-50 מעלות צלזיוס כיצד להשתמש : 1. חבר את כבל החשמל המצורף למארח והכנס את תקע החשמל לשקע החשמל . לחץ על לחצן ההפעלה כדי להפעיל את המכונה. ההילוך המתחיל הוא אור לבן, טמפרטורת החימום היא 40 ℃, ההילוך השני הוא אור ירוק, טמפרטורת החימום היא 45 ℃, וההילוך השלישי הוא אור כחול, טמפרטורת החימום היא 50 ℃.

] על המוצר עד

Item Type:
Dental resin heater
Material:
Metal
Voltage:
100-240v
Temperature Range:
40-50°C
How to Use:
1. Connect the attached power cable to the host and insert the power plug into the power socket.:
2. press the power button to start the machine. The beginning gear is white light, the heating temperature is 40℃, the second gear is green light, the heating temperature is 45℃, and the third gear is blue light, the heating temperature is 50℃. press the power button to shut down. :
3. The screen displays the current temperature and automatically stops heating when the preset temperature is reached. :
Package List:
1 x Heating Host:
1 x Heating Barrel :
1 x Resin Heating Plate:
1 x Light Filter Cover :
1 Line:
1 x Instruction:

קונים גם בוחרים