.

.

36 רשתות נצנצים לב לציפורניים ליום האהבה, פאייטים בצורת לב ומדבקות חרס רכות, פתיתי אמנות ציפורניים הולוגרפיות,

36 רשתות נצנצים לב לציפורניים ליום האהבה, פאייטים בצורת לב ומדבקות חרס רכות, פתיתי אמנות ציפורניים הולוגרפיות,

ILS 1.33
סחורה
זמין.

נצנוצי ציפורניים לב צבעוניים : תקבלו שלוש קופסאות בגודל 512 אינץ', שכל אחת מהן חולקה ל -12 רשתות קטנות ומאוחסנות בקפידה. אתה יכול לבחור דפוסים שונים כגון לב, לב חלול, כוכב, וכו'., וצבעים עם ורוד, אדום, סגול, וכן הלאה כדי לקשט את הציפורניים שלך או נוצץ גליטר איפור, שיפור שלך יופי. בקלות לשימוש : אלה לב נייל פאייטים הם פשוט ליישום ולמקם על משטח חלק, עמיד מספיק לשימוש לטווח ארוך, לא לשבור. מתאים למומחים או למתחילים. גם אם אינך מכיר אמנות ציפורניים, תוכל לעקוב אחר התיאור שלהלן. נצנצים נייל מדבקות פאייטים הם הטוב ביותר עבור טבעי או מלאכותי ציפורניים. וניתן לערבב אותו עם כל לק ג ' ל אולטרה סגול, אבקת טבילה וכל אבקת הציפורניים. בטוח וייחודי : נצנצים של אמנות ציפורניים של גנימראק עשויים מפיגמנט בעוצמה גבוהה, בטוחים, ידידותיים לסביבה,לא מזהמים ולא מזיקים. הם לא יגרמו נזק לעור, אפילו לעור רגיש. הם ברק הולוגרפי-מציגים אפקטים נוצצים שונים מזוויות שונות. לא רק לציפורניים : פאייטים ציפורניים אלה הם גורמים אופייניים לחג האהבה. אתה יכול גם לשים אותו בכרטיסים, הזמנות, הווה שקיות, וכו'., להתאים את הנושא, אשר יספק לאחרים הפתעה, מפזרים על שולחן החג או איפשהו אתה רוצה לקשט. הם יפה קישוטים לבית, מקרי טלפון, גוף, פנים, שיער, וכו'., את יוצא דופן ילדה חבר של משפחה מסיבות, חתונות, כדורים, מגמת מראה, וכו'. מתנת רעיון : מתנה טובה עבור אלה היקרים שלך או חברים. כולל צבעים שונים, כל מדגם מגיע ארוז בצנצנת עם איטום מתאים כדי להגן עליו מפני שפיכה החוצה. אבל לפעמים, את תיבת עשוי לשבור בגלל אלים אקספרס. אז אם יש שאלות, אנא אל תהסס שלח לנו אנו תשובה בתוך 24 שעות ולספק מאה אחוז כסף בחזרה להבטיח. נצנוצי ציפורניים לב צבעוניים : תקבלו שלוש קופסאות בגודל 5.12 אינץ', שכל אחת מהן חולקה ל -12 רשתות קטנות ומאוחסנות בקפידה. אתה יכול לבחור דפוסים שונים כגון לב, לב חלול, כוכב, וכו'., וצבעים עם ורוד, אדום, סגול, וכן הלאה כדי לקשט את הציפורניים שלך או נוצץ גליטר איפור, שיפור שלך יופי. בקלות לשימוש : אלה לב נייל פאייטים הם פשוט ליישום ולמקם על משטח חלק, עמיד מספיק לשימוש לטווח ארוך, לא לשבור. מתאים למומחים או למתחילים. גם אם אינך מכיר אמנות ציפורניים, תוכל לעקוב אחר התיאור שלהלן. נצנצים נייל מדבקות פאייטים הם הטוב ביותר עבור טבעי או מלאכותי ציפורניים. וניתן לערבב אותו עם כל לק ג ' ל אולטרה סגול, אבקת טבילה וכל אבקת הציפורניים. בטוח וייחודי : נצנצים של אמנות ציפורניים של גנימראק עשויים מפיגמנט בעוצמה גבוהה, בטוחים, ידידותיים לסביבה,לא מזהמים ולא מזיקים. הם לא יגרמו נזק לעור, אפילו לעור רגיש. הם ברק הולוגרפי-מציגים אפקטים נוצצים שונים מזוויות שונות. לא רק לציפורניים : פאייטים ציפורניים אלה הם גורמים אופייניים לחג האהבה. אתה יכול גם לשים אותו בכרטיסים, הזמנות, הווה שקיות, וכו'., להתאים את הנושא, אשר יספק לאחרים הפתעה, מפזרים על שולחן החג או איפשהו אתה רוצה לקשט. הם יפה קישוטים לבית, מקרי טלפון, גוף, פנים, שיער, וכו'., את יוצא דופן ילדה חבר של משפחה מסיבות, חתונות, כדורים, מגמת מראה, וכו'.

] על המוצר עד

·Quantity:
3 boxes
·Color:
mixed color
·Weight:
29g/box
·Size:
5.19 x 2.05 x 0.47 inch
Designs:
heart/ hollow heart sequins
Nail artwork Instruction:
Prepare your nails with UV BASE COAT and cure it underneath UV/LED lamp.:
Apply UV COLOR GEL. (DO NOT cure!):
Use eyeshadow stick/tweezer to follow the sequins to your nails.:
Cure it underneath UV/LED lamp.:
Seal it with UV TOP COAT and cure it beneath UV/LED lamp.:
Makeup&Beauty Instruction:
Apply Liquid Eyeshadow or different glitter primer or lotion on your eyes.:
Use the Eyelash glue adhesive to stick the flakes on your eyelid as an eyeliner.:
Sprinkle onto your hair braids for summer time pool parties.:
Phone Case Decor Usage:
Stick your cellphone with a protecting film.:
Draw any sample you like on the movie with pencil.:
Brush the glue to the drawn pattern, vicinity the flakes on to the glue.:
Note:
The actual shade of the object might also be barely distinct from the photographs proven on internet site prompted by means of many elements such as brightness of your reveal and mild brightness.:
Please permit 1-2mm variations due to guide measurement.:
Please contact us first if you have any problem, we will supply you the first-rate provider and remedy the trouble ASAP. Thank you so much. :

קונים גם בוחרים