.

.

חממת קנדלר ביצת קינלורגו, חממת ביצים 4.5 וולט, מיני ילדים שחורים לניסוי בית ספר בלעדי

חממת קנדלר ביצת קינלורגו, חממת ביצים 4.5 וולט, מיני ילדים שחורים לניסוי בית ספר בלעדי

ILS 62.20
סחורה
זמין.

עשוי באיכות גבוהה שרירי בטן חומר, בידוד, יציב ועמיד באמצעות חומרים באיכות גבוהה, בטוח ועמיד, עם כפתורים כי הם קל לפתוח ולסגור. שני כוח אספקת שיטות : אחד הוא התוספת שימוש במקום טעינה, והשני הוא לשימוש 3 א. בחר את שיטת אספקת החשמל בהתאם לצרכים שלך. ראש מנורת לד, מתח גבוה, מקור אור חזק, יכול לזהות בבירור את בקיעת הביצים. מתאים לבקיעת ביצים, אבל גם לילדים וסטודנטים כדי ללמוד את תהליך של ניסיוני דגירה. עשוי באיכות גבוהה שרירי בטן חומר, בידוד, יציב ועמיד. ראש מנורת לד, מתח גבוה, מקור אור חזק, יכול לזהות בבירור את בקיעת הביצים. באמצעות חומרים באיכות גבוהה, בטוח ועמיד, עם כפתורים כי הם קל לפתוח ולסגור. מתאים לבקיעת ביצים, אבל גם לילדים וסטודנטים כדי ללמוד את תהליך של ניסיוני דגירה. שני כוח אספקת שיטות : אחד הוא התוספת שימוש במקום טעינה, והשני הוא לשימוש 3 א. בחר את שיטת אספקת החשמל בהתאם לצרכים שלך.מפרט : זה הוא הוביל אור ביצת בודק, עשוי באיכות גבוהה שרירי בטן חומר, בידוד, יציב ועמיד. זה יכול להיות ישירות מחויב על ידי יו אס בי, גם מצויד סוללה תיבה, הדורש 3א סוללה. סוללה תיבת אספקת חשמל, יכול להיות שנבחר על פי הצרכים של שימוש, מאוד נוח. מתאים לבקיעת ביצים, אבל גם לילדים וסטודנטים כדי ללמוד את תהליך של ניסיוני דגירה.תכונות : עשוי באיכות גבוהה שרירי בטן חומר, בידוד, יציב ועמיד. ראש מנורת לד, מתח גבוה, מקור אור חזק, יכול לזהות בבירור את בקיעת הביצים. באמצעות חומרים באיכות גבוהה, בטוח ועמיד, עם כפתורים כי הם קל לפתוח ולסגור. מתאים לבקיעת ביצים, אבל גם לילדים וסטודנטים כדי ללמוד את תהליך של ניסיוני דגירה. שני כוח אספקת שיטות : אחד הוא התוספת שימוש במקום טעינה, והשני הוא לשימוש 3 א. בחר את שיטת אספקת החשמל בהתאם לצרכים שלך.מפרט : מצב : חדש לגמריחומר : אבסקולור : שחורפלט מתח : 100-240פלט מתח : זֶרֶם יָשָׁר 4.5 וולטסוללה : 3 א. (לא כלול)גודל : כ.4 פנימהרשימת חבילה : 1 * נורית ביצת בודק1 * תיבת סוללה(לא כלול סוללה)1 * כבל2 * ביצת צחוקהערה : בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית ולוודא לא אכפת לך לפני ההזמנה. בבקשה תבין את זה.

] על המוצר עד

This is a LED light egg tester, made of high quality ABS material, insulating, stable and durable. It can be directly charged by USB, also equipped with a battery box, requiring 3AA battery. Battery box power supply, can be selected according to the needs of use, very convenient. Suitable for hatching eggs, but also for children and students to learn the process of experimental incubation.:
Features:
Made of high quality ABS material, insulating, stable and durable. :
LED lamp head, high power, strong light source, can clearly detect the hatching of eggs. :
Using high-quality materials, safe and durable, with buttons that are easy to open and close. :
Suitable for hatching eggs, but also for children and students to learn the process of experimental incubation. :
Two power supply methods:
one is plug-in use instead of charging, and the other is to use 3 AA batteries. Choose the power supply method according to your needs.
Specification:
Condition:
Brand new
Material:
ABS
Color:
Black
Input voltage:
100-240V
Output voltage:
DC 4.5V
Battery:
3 x AA(Not included)
Size:
Approx. 15 x 3.5 x 3.5cm/ 5.9 x 1.4 x 1.4in
Package list:
1 * LED Light Egg Tester:
1 * Battery Box(Not included battery):
1 * USB Cable:
2 * Egg Chuck:
Note:
Please allow 1-2cm error due to manual measurement and make sure you do not mind before ordering. :
Please understand that :

קונים גם בוחרים