.

.

כותנה בידוד תרמי, הפחתת רעש גבוהה מדפסת 3 ד ' בידוד מיטה חמה כותנה מעטפת עמידה בקלות חיתוך עבור אנדר 5 עבור אנדר 3

כותנה בידוד תרמי, הפחתת רעש גבוהה מדפסת 3 ד ' בידוד מיטה חמה כותנה מעטפת עמידה בקלות חיתוך עבור אנדר 5 עבור אנדר 3

ILS 0.33
סחורה
זמין.

[3 שכבות צפיפות כפולה] את בידוד כותנה באמצעות באיכות גבוהה 3 שכבות צפיפות כפולה קל משקל קצף רבד, הפחתת רעש גבוהה [יישום] כותנה בידוד חום זה יכול לשמש למדפסת 3 ד כמו עבור אנדר 3 פרו ועבור אנדר 5, אביזרים נהדרים למדפסת 3 ד. [שימוש עמיד] באמצעות חומר מעטפת עמיד ואיכותי, כותנה בידוד מיטה חמה למדפסת 3 יש חיי שירות ארוכים. [עמידות בטמפרטורה גבוהה] ביצועי בידוד תרמי גבוהים, תכונות תרמיות ואקוסטיות גבוהות, לא דליקים ומעכבי בעירה. [בקלות חיתוך] קל לחתוך ובכושר, עם חוזק דבק גבוה, את חם מיטת חום בידוד כותנה יכול להיות לחתוך לכל צורה שאתה צריך. [3 שכבות צפיפות כפולה] את בידוד כותנה באמצעות באיכות גבוהה 3 שכבות צפיפות כפולה קל משקל קצף רבד, הפחתת רעש גבוהה. [עמידות בטמפרטורה גבוהה] ביצועי בידוד תרמי גבוהים, תכונות תרמיות ואקוסטיות גבוהות, לא דליקים ומעכבי בעירה. [בקלות חיתוך] קל לחתוך ובכושר, עם חוזק דבק גבוה, את חם מיטת חום בידוד כותנה יכול להיות לחתוך לכל צורה שאתה צריך. [שימוש עמיד] באמצעות חומר מעטפת עמיד ואיכותי, כותנה בידוד מיטה חמה למדפסת 3 יש חיי שירות ארוכים. [יישום] כותנה בידוד חום זה יכול לשמש למדפסת 3 ד כמו עבור אנדר 3 פרו ועבור אנדר 5, אביזרים נהדרים למדפסת 3 ד.מפרט : סוג פריט : חום בידוד כותנהחומר : רדיד אלומיניום, כותנהרשימת חבילה : 1חום בידוד כותנההערה : התקנה אמצעי זהירות : 1. השתמש במספריים, בסכין או בתבנית כדי לחתוך את המחצלת לגודל ולצורה הנדרשים, ולאחר מכן הסר את נייר השחרור. בבקשה לנקות את צד אתה רוצה להדביק. להפוך את בידוד חומר ואת גיליון מתכת להתאים בחוזקה, ולהפעיל את הטוב ביותר מליטה ושיכוך ביצועים4. אין לכסות את החיווט או חורים של המארז במהלך ההתקנה5. שימוש מתאים של קלטת יהיה לשפר את אפקט חיבור6. להדביק את אלומיניום בידוד קול / דעיכת לוח, אשר יכול להיות מחומם עם מייבש שיער כדי להפוך אותו רך, ולאחר מכן קומפקטי ביד. אם טמפרטורת החדר נמוכה מ 5 מעלות צלזיוס, תחילה לחמם אותו עם מנורת שמש עד שהוא הופך רך. לאחר מכן הסר את נייר השעווה והדבק7. תהליך התקנה מוצלח הוא הטוב ביותר לא לחזור על קריעה והדבקה, אפקט ההדבקה לא ייפגע8. ניתן להדביק חומרי בידוד נוספים בכמה מקומות בלתי נראים תשומת לב מיוחדת : טמפרטורת החימום של כותנה עמידה בטמפרטורה גבוהה אינה יכולה לעלות על 100 מעלות.

] על המוצר עד

Item Type:
 Heat Insulation Cotton
Material:
Aluminum Foil, Cotton
Package List:
1 xHeat Insulation Cotton:
Note:
Installation Precautions:
1. Use scissors, a knife or a mold to cut the mat into the required size and shape, and then remove the release paper.:
2. Please clean the side you want to paste.:
3. Make the insulation material and the sheet metal fit firmly, and exert the best bonding and damping performance:
4. Do not cover the wiring or holes of the chassis during installation:
5. Appropriate use of tape will enhance the connection effect:
6. Paste the aluminum sound insulation/damping board, which can be heated with a hair dryer to make it soft, and then compact by hand. If the room temperature is lower than 5 degrees Celsius, first heat it with a sun lamp until it becomes soft. Then remove the wax paper and paste:
7. A successful installation process is best not to repeat the tearing and pasting, the pasting effect will not be damaged:
8. Extra insulating materials can be pasted in some unseen places:
Special attention:
the heating temperature of high temperature resistant cotton cannot exceed 100 degrees.

קונים גם בוחרים