.

.

עץ החיים מתכת סטנסיל 16 * 16 סמ ירח שלב דפוס סטנסילים תבנית לשימוש חוזר נירוסטה ציור תבנית עבור עץ גילוף שריפת פירוגרפיה חריטת

עץ החיים מתכת סטנסיל 16 * 16 סמ ירח שלב דפוס סטנסילים תבנית לשימוש חוזר נירוסטה ציור תבנית עבור עץ גילוף שריפת פירוגרפיה חריטת

ILS 10.99
סחורה
זמין.

עץ של חיים מתכת סטנסיל : מגיע עם 1 מחשב נירוסטה סטנסיל עם עץ של חיים(אשר מורכב של סלטיק קשרים) וירח שלב דפוס, מלא וברור, לעשות את זה קל לך לצייר במהירות נירוסטה : עשוי נירוסטה, חלודה הוכחה, רחיץ, יציב, יכול לשמש במשך זמן רב, לא לדאוג לקנות חלופות. מתאים גודל : כל סטנסיל הוא כ 6.30 אינץ(16 ס מ) רחב, 6.30 אינץ(16 ס מ) ארוך, 0.5 מ מ עבה, קל משקל וקל לנשיאה. קל לשימוש : כל תבנית הוא לחתוך עם מכשירי דיוק, את דפוס הוא מלא וברור, ואת חיתוך משטח הוא חלק, נועד עם קשת בצורת פינות סביב, לא לשרוט את זרוע. יישום רחב : מתכת תבניות יכול לא רק לשמש עבור ציור צורות, אלבומים, עבודות יד, בדים, בד, זכוכית, קליגרפיה ופרויקטים אחרים כמו רגיל ציור תבניות, אבל גם יכול להיות מיושם לרסס ציור, פירוגרפיה, עץ שריפת, עור שריפת, גילוף, וכו'. סטנסיל מתכת 16 על 16 סנטימטר תבנית שלב ירח תבנית סטנסילים לשימוש חוזר תבנית ציור נירוסטה לגילוף בעץ חריטת פירוגרפיה בוערת רעיונות מלאכת עיצוב מפרט מוצר : חומר : נירוסטה צבע : נירוסטה מט צבע גודל : 6.30 אינץ '(16 סנטימטר) רחב, 6.30 אינץ ' (16 סנטימטר) ארוך, 0.5 מ מ עבה חבילה כללה : תבנית מתכת 1 יחידה תכונה : קל לשימוש : כל תבנית נחתכת עם מכשירי דיוק, התבנית שלמה וברורה, ומשטח החיתוך חלק, מעוצב עם פינות בצורת קשת מסביב, לא לשרוט את זרוע. יישום רחב : מתכת תבניות יכול לא רק לשמש עבור ציור צורות, אלבומים, עבודות יד, בדים, בד, זכוכית, קליגרפיה ופרויקטים אחרים כמו רגיל ציור תבניות, אבל גם יכול להיות מיושם לרסס ציור, פירוגרפיה, עץ שריפת, עור שריפת, גילוף, וכו'.

] על המוצר עד

Material:
Stainless Steel
Color:
Matte Stainless Steel Color
Size:
6.30 inch(16cm) wide, 6.30 inch(16cm) long, 0.5mm thick
Package Included:
1pc metal template
Feature:
EASY TO USE:
Each template is cut with precision instruments, the pattern is complete and clear, and the cutting surface is smooth, designed with arc-shaped corners around, will not scratch the arm.
WIDE APPLICATION:
Metal templates can not only be used for drawing shapes, scrapbooks, handicrafts, fabrics, canvas, glass, calligraphy and other projects like ordinary painting templates, but also can be applied to spray painting, pyrography, wood burning, leather burning, carving, etc.

קונים גם בוחרים