.

.

טלפונים של טלפוני טלפונים וינטג 'לבית עם כפתור גדול וברור ואיכות צליל HD, טלפון רטרו דקורטיבי איתות יציב

טלפונים של טלפוני טלפונים וינטג 'לבית עם כפתור גדול וברור ואיכות צליל HD, טלפון רטרו דקורטיבי איתות יציב

ILS 2.33
סחורה
זמין.

【רטרו ועדין】 טלפון וינטג ', גודל קטן וקל משקל, קל לנשיאה ולאחסן, נוח לשימוש עשויה חומר ABS חיקוי באיכות גבוהה, חיי שירות יציבים, עמידים וארוכים. עבודות משובחות, וינטג ', אתה יכול לחייג על ידי לחיצה על כפתורים, שהוא קל וקלאסי מאוד. 【איכות שיחה בהגדרה גבוהה,】 טלפון ביתי קווי זה הוא חיוג לחצנים, טלפון משרדי דרך שבב חכם קולי מובנה ומערכת אנטי -אינטרפורמציה כדי להפחית את הרעש, שידור יציב של הקול שלך. לא רק נראה רטרו, אתה יכול גם לשחק יותר רטרו. דרך חיוג זו להתקשר מחזירה אותך ולהרגיש לתקופות הישנות. Buttor כפתור גדול וברור】 טלפון קווי, טלפון שולחן, מעוצב עם לוח מקשים גדול, יכול לזהות בבירור ולא צריך לדאוג לראות כפתורים ברורים. כמו כן, זו המתנה והעיצוב הטובים ביותר לחברים, משפחה, עמיתים וכו '. בחירה אידיאלית לכל מי שאוהב רטרו. 【אירוע מתאים】 טלפונים עתיקים, סגנון קלאסי קווי, יכול להציב בשולחנות, חדרי מגורים, חדרי שינה, מלונות ומקומות אחרים. תיהנו מהזמנים הישנים בין אם אתם מתקשרים או מתקשרים. הוסף אווירת רטרו אמיתית שלך לבית, לבר, למלון, למשרד או למקום אחר. Service שירות לקוחות】 אם יש לך שאלות לגבי טלפונים של חיוג סיבובי לקווי קווי ברכישה, אנא צור איתנו קשר בזמן, אנו נפתור את כל השאלות שלך תוך 24 שעות ונחזר אספקה ​​ללא כל תנאי. מפרט : תנאי : 100% פריט חדש לגמרי סוג : חומר טלפון וינטג 'אירופי : ABS אופציונלי צבע : ברונזה עתיקה, פונקציית אחסון של מספר אדום בוהק : כן זיהוי מתקשר : אין פונקציה חזותית : אין טלפון עתיק, פונקציה טלפונית קולית משקל : בערך. טיפול טלפוני 784 גרם : אל תושפע מהטמפרטורות הקיצוניות בצורה הטובה ביותר כדי לנתק את הטלפון מהשקע לפני ניקוי המשטח רק באמצעות בד לח. אל תשתמש בחוסם ואל תשרים את הטלפון שלך במים. התקן שימו לב יש לחבר מקלטים טלפוניים באמצעות כבל מכווץ עם קצה אחד מוכנס למקלט והקצה השני מוכנס לבסיס. השתמש בכבל עם השקע המסומן במקלט. 2) חבר את ספק הכוח (כבל) לטלפון (כבל) לשקע המסומן בכבל TE בבסיס וחבר את הקצה השני נכנס לאספקת הטלפון שלך לאחר שתחבר את הטלפון לשקע, בדוק אם יש חיבור מתאים על ידי האזנה לצליל החיוג עבור כמה שניות דרך המכשיר של הטלפון הנייד שלך. כאשר נשמע צליל החיוג, הטלפון יכול להשתמש בתכונות טלפון : 0-9, * ו- #- רשימת חבילות מקשי חיוג : 1 x ידני 1 x בסיס טלפון 1 x מקלט טלפון 1 x חיווט אמריקאי טלפוני 1 x חיווט בריטי טלפון (אקראי צבע) 1 x מקלט טלפון המחבר כבל.

] על המוצר עד

Condition:
100% Brand New
Item Type:
European Vintage Telephone
Material:
ABS
Optional Color:
Antique Bronze, Bright Red
Number Storage Function:
Yes
Caller Identification:
No
Visual Function:
No
Antique Telephone, Voice Telephone Function:
Weight:
Approx. 784g
Telephone care:
Don't be affected by extreme temperatures:
Best to unplug the phone from socket before cleaning:
Cleaning the surface just with damp cloth. Do not use blocker and do not soak your phone in water.:
Install:
Pay attention:
Telephone receivers should be connected using a crimped cable with one end inserted into the receiver and the other end inserted into the base. Use the cable with the socket marked with the receiver.:
2) Connect the telephone power supply (cable) to the socket marked with TE cable on the base and plug:
The other end goes into your phone supply:
After you plug the phone into the socket, check for proper connection by listening to the dial sound for a few seconds through the handset of your mobile phone. When the dial sound is heard, the telephone can use:
Phone features:
0-9, * and #- dial keys
Package List:
1 x Manual :
1 x Telephone Base:
1 x Telephone Receiver:
1 x Telephone American Wiring:
1 x Telephone British Wiring(Random Color):
1 x Telephone Receiver Connecting Cable:

קונים גם בוחרים