.

.

משאבת מינון 12 וולט 7.5 וואט משאבה פריסטלטית למעבדת אקווריום מים אנליטיים, משאבת נוזל פריסטלטית מפלסטיק, 1~500 סיבובים

משאבת מינון 12 וולט 7.5 וואט משאבה פריסטלטית למעבדת אקווריום מים אנליטיים, משאבת נוזל פריסטלטית מפלסטיק, 1~500 סיבובים

ILS 73.10
סחורה
זמין.

משאבות המדידה הפריסטלטיות כוללות גודל קומפקטי, ביצועים גבוהים, רעש נמוך, ביצועים מכניים טובים *קל לשימוש * משאבות המדידה הפריסטלטיות מאמצות את עיצוב הכפתור, וניתן להסיר את ראש המשאבה בנגיעה פשוטה של היד, וזה מאוד נוח להחלפה וניקוי של צינור המשאבה. * עיצוב מיוחד עיצוב הצמד ניתן להסיר קל מאוד להחליף ולנקות את צינור המשאבה, אבל גם למנוע את הלחץ צינור משאבת ראש חתיכת הליכה ונושאים רבים אחרים. לפני שעזבתי את המפעל, מוצר זה כבר בפיקוח קפדני, נבנה כדי לענות על מפרט סטנדרטי, ולעקוב בקפדנות מפעל בקרת איכות, אתה יכול להשתמש בו בביטחון. חומר פלסטי משאבות המדידה הפריסטלטיות של 12 וולט עשויות מחומר פלסטי איכותי, עמיד ופרקטי, מתאים לאקווריום, כימיקלים, נוזלים, תוספי מינון. מפרט : חומר : פלסטיק צבע : כמו תמונות שמוצגים משקל : 88 גרם/3.1 עוז הספק ישים : 12 וולט טמפרטורת עבודה : 0~40 לחות יחסית : < 80% כיוון זרימה של מדיום : כיוון הזרימה של משאבה פריסטלטית תלוי באספקת החשמל חיבור מפלס פלוס או מינוס. טווח מהירות : 1 ~ 500 סיבוב לדקה גודל כונן : 27.6 מ מ (קוטר), 37.9 מ מ (גובה) גודל ראש משאבה : 31.7 מ מ (קוטר), 20.1 מ מ (גובה) קוטר פנימי של צינור משאבת עזר : 2 מ מ קוטר חיצוני של צינור משאבת עזר : 4 מ מ גודל משאבה : 6.2 אינץ ' רשימת חבילה : 1 על 12 וולט מינון משאבה פריסטלטית הערה : 1. בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט. אנא הערה כי את סוג חדש וישנים סוג של מוצר זה יישלח באופן אקראי, ולוודא לא אכפת לך לפני ההזמנה.

] על המוצר עד

Material:
Plastic
Color:
As pictures shown
Weight:
88g/3.1oz
Applicable Power:
DC 12V
Working Temperature:
0~40
Relative Humidity:
< 80%
Flow direction of medium:
the flow direction of peristaltic pump depends on the power supply plus or minus level connection.
Speed Range:
1~500rpm
Drive Size:
27.6mm (diameter), 37.9mm (height)
Pump Head Size:
31.7mm (diameter), 20.1mm (height)
Auxiliary Pump Pipe Internal Diameter:
2mm 
Auxiliary Pump Pipe External Diameter:
4mm
Pump Size:
6.5*5.5cm/2.6*2.2inch
Package List:
1 x 12V DC Dosing Peristaltic Pump:
Note:
1. Please allow 1-2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering. :

קונים גם בוחרים