.

.

מאמן שרירים דרך הפה, מאמן כבד לבעיות דיבור ילדים גדולים יותר גמישות בתרגילי דיבור

מאמן שרירים דרך הפה, מאמן כבד לבעיות דיבור ילדים גדולים יותר גמישות בתרגילי דיבור

ILS 1.00
סחורה
זמין.

ניתן לבחור שתי שיטות אימונים : אימוני תנועה מעלה ומטה ואימוני תנועה מתחלפים משמאל וימין, לפי מצבם שלהם שימוש : פתח את הפה שלך, הניח את מאמן הלשון במצב המתאים בפה שלך, נושך בעדינות, דחף את הכדור מצד אחד לצד השני עם הלשון שלך ואז התאושש. הלשון חייבת להיות במגע עם מחזיק הכדור בכל עת. מיושמים עבור : מתאים לילדים ולקשישים שיש להם את הבעיה לא יכולה לדבר בצורה ברורה. ניתן לנקות את מתאמן קצה הלשון על ידי מים חמים ולמחוק אתנול. לבעיות דיבור : עזרו בפתרון בעיות של דיבור עם לשון LISP, נוקשה והגייה לא שלמה. הפעל את הגמישות של קצה הלשון. אימוני כוח לשון : שפר את יכולת חוזק שרירי הלשון ויכולת התיאום, ואפשר למאמן לשלוט ביציבות הלשון. ניתן לבחור שתי שיטות אימונים : אימוני תנועה מעלה ומטה ואימוני תנועה מתחלפים משמאל וימין, לפי מצבם שלהם. שימוש : פתח את הפה שלך, הניח את מאמן הלשון במצב המתאים בפה שלך, נושך בעדינות, דחף את הכדור מצד אחד לצד השני עם הלשון שלך ואז התאושש. הלשון חייבת להיות במגע עם מחזיק הכדור בכל עת. מיושמים עבור : מתאים לילדים ולקשישים שיש להם את הבעיה לא יכולה לדבר בצורה ברורה. ניתן לנקות את מתאמן קצה הלשון על ידי מים חמים ולמחוק אתנול. לבעיות דיבור : עזרו בפתרון בעיות של דיבור עם לשון LISP, נוקשה והגייה לא שלמה. הפעל את הגמישות של קצה הלשון. אימוני כוח לשון : שפר את יכולת חוזק שרירי הלשון ויכולת התיאום, ואפשר למאמן לשלוט ביציבות הלשון. מפרט : סוג פריט : קצה הלשון מימוש חומר : PP, גודל סגסוגת : בערך.1 ס"מ / 6 x 2in : ניתן לנקות על ידי מים חמים ולמחק עם אתנולאו לשימוש : 1. מעלה ומטה תנועה אימונים בפה, הניחו את מאמן אימון קצה הלשון אנכית באמצע הפה, קצה הלשון ידחוף את הכדור מלמטה לראש, ואז ישחזר מלמעלה לתחתית, אימונים חוזרים ונשנים 50- 100 פעמים; 2. אימון תרגיל משמאל וימין אימון בפה שלך לרווחה, הניח את מאמן התרגיל של קצה הלשון אופקית באמצע הפה, ודחף את הכדור מצד שמאל או ימין לצד השני לאימונים חוזרים ונשנים 50-100 פעמים; רשימת חבילה : 1 X מתאמן קצה לשון.

] על המוצר עד

Item Type:
Tongue Tip Exerciser
Material:
PP, Alloy
Size:
Approx. 15.3 x 5.1cm / 6 x 2in
:
Can be cleaned by warm water and wiped with ethanol
How to Use:
1. Up and down movement training:
Open the mouth, put the tongue tip exercise trainer vertically in the middle of the mouth, the tongue tip will push the ball from the bottom to the top, and then restore from the top to the bottom, repeated training 50‑100 times;:
2. Left and right alternating exercise training:
Open your mouth wide, put the tongue tip exercise trainer horizontally in the middle of the mouth, and push the ball from the left or right side to the other side for repeated training 50‑100 times;:
Package List:
1 x Tongue Tip Exerciser:

קונים גם בוחרים