.

.

12 יחידות ליל כל הקדושים נייל אמנות מדבקות העברת מים נייל מדבקות אבזרים, דלעת גולגולת מדבקת עיצוב עבור מניקור קישוט גולשים.

12 יחידות ליל כל הקדושים נייל אמנות מדבקות העברת מים נייל מדבקות אבזרים, דלעת גולגולת מדבקת עיצוב עבור מניקור קישוט גולשים.

ILS 4.99
סחורה
זמין.

חבילה : אתה יכול לקבל 12 גיליונות ליל כל הקדושים נייל אמנות מדבקות בקבוצה אחת ליל כל הקדושים עיצוב : ליל כל הקדושים נושאים נייל העברת מים מדבקות, תוכנן במיוחד עבור ליל כל הקדושים פסטיבלים ומסיבות, אתה יכול למצוא הדפוסים האהובים שלך וליצור סגנון משלך. קל לשימוש : את גולגולת העברת מים מדבקות מוחלים עם מים, בעדינות להחליק את דפוס למשטח הציפורן ולהחיל מעיל עליון כדי להפוך את מדבקת לאורך זמן. אירועים : אלה ציפורניים מדבקות הם מתנות נהדרות עבור יקיריכם או חברים, ליהנות עשה זאת בעצמך נייל אמנות כיף עם החברים שלך כדי לחגוג את יום מיוחד. בטיחות חומר : עשויים בטוח וידידותי לסביבה חומרים, בטוח לשימוש. אתה יכול עיצוב משלך ייחודי נייל אפקט. חבילה : אתה יכול לקבל 12 גיליונות ליל כל הקדושים נייל אמנות מדבקות בקבוצה אחת. ליל כל הקדושים עיצוב : ליל כל הקדושים נושאים נייל העברת מים מדבקות, תוכנן במיוחד עבור ליל כל הקדושים פסטיבלים ומסיבות, אתה יכול למצוא הדפוסים האהובים שלך וליצור סגנון משלך. קל לשימוש : את גולגולת העברת מים מדבקות מוחלים עם מים, בעדינות להחליק את דפוס למשטח הציפורן ולהחיל מעיל עליון כדי להפוך את מדבקת לאורך זמן. אירועים : אלה ציפורניים מדבקות הם מתנות נהדרות עבור יקיריכם או חברים, ליהנות עשה זאת בעצמך נייל אמנות כיף עם החברים שלך כדי לחגוג את יום מיוחד. בטיחות חומר : עשויים בטוח וידידותי לסביבה חומרים, בטוח לשימוש. אתה יכול עיצוב משלך ייחודי נייל אפקט. מבוא למוצר : מדבקות אמנות ציפורניים ליל כל הקדושים-העברת מים מדבקות ציפורניים עשה זאת בעצמך למסיבת ליל כל הקדושים מפרט : סוג פריט : מדבקות ציפורניים מדבקות חומר : נייר גודל : כ-2.1 בצבע : כתמונה מראה כמות : 12 גיליונות מדבקות ציפורניים ליל כל הקדושים אופן השימוש : 1. לקצץ, לנקות וללטש את הציפורניים; לצבוע את צבע הרקע על הציפורניים ולייבש אותו. הסר את הסרט של המוצר, לחתוך את להג ולצלול אותו לתוך המים 10-20 שניות. השתמש בפינצטה כדי לקלף את התבנית ברכות מנייר הבסיס. הדביקו את התבנית על הציפורן וספגו את המים במגבת נייר וייבשו. כיסוי את פרפרים נייל מדבקות עם שקוף לק.

] על המוצר עד

Item Type:
Nail Stickers Decals
Material:
Paper
Size:
About 2.5in x 2.1in
Color:
As the picture shows
Quantity:
12 Sheets Halloween Nail Stickers
How to use:
1. Trim, clean and polish the fingernails; paint the background color on the fingernails and dry it out. :
2. Remove the film of product, cut out the patter and plunge it into water 10-20 seconds. 3. Use tweezers to peel off the pattern softly from base paper. :
4. Stick the pattern on the nail and Sop up the water with a paper towel and blow dry. :
5. Cover the butterflies nail decal with transparent nail polish. :

קונים גם בוחרים