.

.

אקס-דריי 6 אינץ ' גריט 80 מצופה יהלום גלגל חיק שטוח טחינת מלטש ליטוש דיסק (דיסקו דה פולידו לסטרדו דה דיאמנטה דה 6 פולגדות

אקס-דריי 6 אינץ ' גריט 80 מצופה יהלום גלגל חיק שטוח טחינת מלטש ליטוש דיסק (דיסקו דה פולידו לסטרדו דה דיאמנטה דה 6 פולגדות

ILS 3.33
סחורה
זמין.

קוטר חיצוני בגודל 6 אינץ', 80 גריסים, גלגל דיסק חיק שטוח מצופה יהלום איכותי לגלגלי הקפות השטוחות יש חור ארבו-אר בגודל 1/2 אינץ ' למטחנת זווית. הם שטוחים לחלוטין כדי לענות על הדרישות הקפדניות ביותר. לטחינה וליטוש תכשיטים, זכוכית,רוק, אבן,גרניט, וכו'.(פרה אל פולידו דה ג 'ויאס דה פולידו, וידריו, פיאדרה, פיאדרה, גרניטו, וכו'). מומלץ לטחינה גסה ועדינה על חומר פנים בתוספת טחינה מלטש יהלומים כללית כאשר נדרש דיוק.(המלצה על תיקון של חומר של פנים של תיקון של לפידריו הכללי כאשר הוא צריך להיות מדויק. קוטר חיצוני בגודל 6 אינץ', 80 גריסים, גלגל דיסק חיק שטוח מצופה יהלום איכותי. לגלגלי הקפות השטוחות יש חור ארבו-אר בגודל 1/2 אינץ ' למטחנת זווית. הם שטוחים לחלוטין כדי לענות על הדרישות הקפדניות ביותר. לטחינה וליטוש תכשיטים, זכוכית,רוק, אבן,גרניט, וכו'.(פרה אל פולידו דה ג 'ויאס דה פולידו, וידריו, פיאדרה, פיאדרה, גרניטו, וכו'). מומלץ לטחינה גסה ועדינה על חומר פנים בתוספת טחינה מלטש יהלומים כללית כאשר נדרש דיוק.(המלצה על תיקון של חומר של פנים של תיקון של לפידריו הכללי כאשר הוא צריך להיות מדויק. 6-אינץ חצץ 80 יהלומים מצופה חיק שטוח גלגל טחינת מלטש ליטוש דיסק1. קוטר חיצוני בגודל 6 אינץ', 80 גריסים, גלגל דיסק חיק שטוח מצופה יהלום איכותי. לגלגלי הקפות השטוחות יש חור ארבו-אר בגודל 1/2 אינץ ' למטחנת זווית. הם שטוחים לחלוטין כדי לענות על הדרישות הקפדניות ביותר. לטחינה וליטוש תכשיטים, זכוכית,רוק, אבן,גרניט, וכו'. מומלץ לטחינה גסה ועדינה על חומר פנים בתוספת טחינה מלטש יהלומים כללית כאשר נדרש דיוק.0מפרט : שם מוצר : דיסק יהלום תוכן חבילה : 1 דיסק יהלום משקל : 170 גרםחומר : מתכת,יהלום מצופהצבע : טון כסףקוטר חיצוני : 152 מ מ / 6 אינצ 'ארבו_קוטר חור : 12.7 מ מ / 1/2 אינץ' עובי : 1.063 אינץ ' חצץ : 80תיאור בספרדיתדיסקו דה פולידו לוסטרדו דה דיאמנטה דה 6 פולגאדס קון דיסקו דה ליה פולידו קון דיאמנטדיומטרו אוטוסטרן דה 6 פולגדות, 80 גרנוס, רואדה דה דיסקו דה רווסטימינטו פלאנו רקובירטו דה דיאמנט גלוניזדו דה קלידד.התוכנית של 1/2 פולגדה לפרא לה אמולדורה זוויתית.בן מוחלט מתכנן פרללאס פארה קומפליר עם דרישות הפנים של בני משפחה.פרה אל פולידו דה ג 'ויאס דה פולידו, וידריו, פיאדרה, פיאדרה, גרניטו, וכו'.המלצה על תיקון של חומר של פנים של תיקון של לפידריו הכללי כאשר הוא צריך להיות מדויק.

] על המוצר עד

Product Name:
Diamond Disc
Package Content:
1 x Diamond Disc
Weight:
170g
Material:
Metal,Diamond Coated
Color:
Silver Tone
Outer Diameter:
152mm / 6-inch
Arbo_r Hole Diameter:
12.7mm / 1/2-inch
Thickness:
1.6mm / 0.063-inch
Grit:
80
Description in Spanish:
Disco de pulido lustrado de diamante de 6 pulgadas con disco de lija pulido con diamante:
Diámetro exterior de 6 pulgadas, 80 granos, rueda de disco de revestimiento plano recubierto de diamante galvanizado de calidad.:
Las ruedas planas tienen un orificio de árbol de 1/2 pulgada para la amoladora angular.:
Son absolutamente planas paralelas para cumplir con los requisitos de facetado más exigentes.:
Para el pulido de joyas de pulido, vidrio, piedra, piedra, granito, etc.:
Recomendado para el rectificado fino en material de facetas más el rectificado lapidario general cuando se requiere precisión.:

קונים גם בוחרים