.

.

ניזה כוכב מקרן אור, לילה מנורת רומנטי מסתובב ים חיות כוכב ירח כיסוי מקרן לילה תאורה לילדים מבוגרים

ניזה כוכב מקרן אור, לילה מנורת רומנטי מסתובב ים חיות כוכב ירח כיסוי מקרן לילה תאורה לילדים מבוגרים

ILS 1.33
סחורה
זמין.

ליהנות שני נושא הקרנה : צבעוני מתחת למים העולם שמי זרועי הכוכבים, גדול מקרן אשר יכול מוקרן דפוסים שונים כלול מדוזה, סוסי ים, דולפינים, ליצן דגים, כוכב ים, אצות, מעטפת, קונכייה( ים עולם נושא), כוכבים וירחים( שמי זרועי הכוכבים נושא) וכן הלאה לעורר באופן מלא את האינטרסים של ילדיכם ללמוד עוד על העולם והיצורים. צבעים שונים מצב : חם לבן ואדום / בולה/ ירוק נוריות פרויקט 8 צבעים אור, נחמד דפוסים שונים לגרום לך להרגיש כמו להישאר באמצע מתחת למים או הופך כוכב רובר, זה הכל תלוי איזה הקרנה נושא אתה משתמש. יותר מדהים : את מקרן מנורת יכול להיות 360 תואר סיבוב, או שאתה רוצה זה לסובב דינמי או להיות סטטי, זה יכול להציע לך מדהים& חזון חי, תינוק הייתי אוהב את זה. שקט מקרן : מאוד שקט כאשר מקרין, אין רעש בכלל, לא להפריע כאשר תינוק שינה, אפילו מועיל להירדם בזמן להסתכל על כל אלה יפה חזיונות. מושלם רומנטי אור : ליהנות נהדר ים העולם בחדר שלך, ליצור מהנה ומרגיע לפני השינה ניסיון לילדים, להרגיע ונוחות ילדים לישון. תכונה : ליהנות שני נושא הקרנה : צבעוני מתחת למים העולם שמי זרועי הכוכבים, גדול מקרן אשר יכול מוקרן דפוסים שונים כלול מדוזה, סוסי ים, דולפינים, ליצן דגים, כוכב ים, אצות, מעטפת, קונכייה( ים העולם נושא), כוכבים וירחים( שמי זרועי הכוכבים נושא) וכן הלאה. לעורר באופן מלא את האינטרסים של ילדיכם ללמוד עוד על העולם והיצורים. צבעים שונים מצב : חם לבן ואדום / בולה/ ירוק נוריות פרויקט 8 צבעים אור, נחמד דפוסים שונים לגרום לך להרגיש כמו להישאר באמצע מתחת למים או הופך כוכב רובר, זה הכל תלוי איזה הקרנה נושא אתה משתמש. יותר מדהים : את מקרן מנורת יכול להיות 360 תואר סיבוב, או שאתה רוצה זה לסובב דינמי או להיות סטטי, זה יכול להציע לך מדהים& חזון חי, תינוק הייתי אוהב את זה. שקט מקרן : מאוד שקט כאשר מקרין, אין רעש בכלל, לא להפריע כאשר תינוק שינה, אפילו מועיל להירדם בזמן להסתכל על כל אלה יפה חזיונות. מושלם רומנטי אור : ליהנות נהדר ים העולם בחדר שלך, ליצור מהנה ומרגיע לפני השינה ניסיון לילדים, להרגיע ונוחות ילדים לישון. כפתורים על אור בסיס : ימין כפתור : הפעלה/כיבוי כפתור אמצעי : 8 סוגים של הקרנת תאורת אפקטים. שמאל כפתור : להפעיל/ לכבות את סיבוב ואת חם אור. מפרט מוצר : מתח כניסה : 5 וולט 1 א גודל הרכבה : 13*12*13 סנטימטר צבע : לבןחומר : פלסטיק תכולת חבילה : 1* מנורת מקרן 2* אהיל הקרנה 1* כבל טעינה 1* מדריך למשתמשהערות : 1.

] על המוצר עד

Input Voltage:
DC 5V 1A
Assembly Size:
13*12*13cm
colour:
white
Material:
plastic
Package Contents:
1* Projector Lamp:
2* Projection lampshade:
1* USB Charge Cable:
1* User Manual:
Notes:
1. The projector lamp can be powered by 4* AAA battery or DC 5V input. But don' t use the batteries and USB DC5V at the same time, or it may damage the product.:
2. The lamp could be a night light or projector lamp. If you don’ t remove the top cover, it will be a night light in that case. And if you remove the top cover, it will be a projector lamp.:
3. When using the projection mo :

קונים גם בוחרים