.

.

4.92 'X 4.92' רשתות הרמת מטען - רשת קלע ניילון שטוחה, רשת תליית מטען לרשת לבנייה חבלול נעה של ציוד עבודה הרמה - מקסימום.

4.92 'X 4.92' רשתות הרמת מטען - רשת קלע ניילון שטוחה, רשת תליית מטען לרשת לבנייה חבלול נעה של ציוד עבודה הרמה - מקסימום.

ILS 2.67
סחורה
זמין.

【חומר פרימיום】 Cargonet עשוי מפוליאסטר כבד בעל חוזק גבוה, בטוח ועמיד מספיק, יש לו את המאפיינים של עמידות בלאי טוב, גמישות טובה, נושאת עומס יציב ולא קל לקרוע קיבולת משקל חזקה של עד 2200 קילוגרם 【יתרון】 רשת המטען כוללת רצועות 3.28 'המחוברות לכל ארבע הפינות לטיפול קל ללא צורך להתקין רצועות או אביזרים נוספים. חומר הפוליאסטר הרך מאפשר לטפל בכל נפח גדול יותר מהרשת (5. 【מפרט】 כל הממד נטו 4.92 ft, גודל רשת אינדיבידואלית 5.9in (פנימי), אורך קלע 4. קיבולת עומס 2200 £. המנוף מושך את רשת הקלע עם רשת 22 ס"מ, שיכולה לעטוף לחלוטין את הסחורה. 【שימוש מרובה】 נהדר להרמה או כריכה, רשת מטען. הם יכולים לשמש להרמת מוצרים נושאי עומס בהנדסה, כמו גם לרשתות הגנה על מדרגות ביתיות, רשתות טיפוס חיצוניות, רשתות בטיחות וכו '. הם נמצאים בשימוש נרחב בתחומים רבים כמו בנייה, בניית ספינות, נמלים ותעשיות נפט. 【הטיפול במטען עוזר】 ברשת הרמת מטען זו, תוכלו לטעון ולפרוק סחורות מהר יותר ובאופן מושלם יותר בעלות נמוכה יותר, לחסוך מאוד כוח אדם, משאבים חומריים ומשאבים כספיים, ולהאיץ את התקדמות הפרויקט.92' רשתות הרמת מטען, מקסימום. קיבולת עומס : 2200 קילוגרמים.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים