.

.

ברזים ברז אמבטיה הר קיר ברז אמבטיה פליז עם תצוגה דיגיטלית לד ברז מילוי אמבטיה ידית אחת ברז מיקסר אמבטיה עם 3 מצבים

ברזים ברז אמבטיה הר קיר ברז אמבטיה פליז עם תצוגה דיגיטלית לד ברז מילוי אמבטיה ידית אחת ברז מיקסר אמבטיה עם 3 מצבים

ILS 1.00
סחורה
זמין.

ערכות התקנת מקלחת תצוגה דיגיטלית הובילה : אין חשמל אין סוללה, מופעל על ידי זרימת מים. מאוד מפואר ומסוגנן, כאשר אתה לקחת את מקלחת, זה יראה לך את טמפרטורת של מים. זה יעזור לך למצוא את טמפרטורת המים הנוחה ביותר עבורך, מאפשר לך ליהנות מהמקלחת ולשכוח את צרות היום. ידית אחת שליטה : ידית אחת עיצוב לשלב לשלוט טמפרטורת מים וזרימה נפח בקלות. שדרגנו את ידית המפנה למפנה הכפתור, מה שיכול למנוע ביעילות החלקה הנגרמת על ידי החלפת ידית המפנה המרובעת בידיים רטובות. קרמיקה שסתומים אשר נבדק עבור עד 500,000 מחזורי חיים באופן 90 מעלות. גובה מקלחת יד מתכוונן : על פי רמת החופש הגבוהה להתאים את המיקום המתאים כדי לספק את צרכי המקלחת של בני המשפחה השונים על ידי מוט מקלחת ניתן להרמה, הופך את המקלחת לנוחה יותר. שלנו מקלחת ראש מחזיק ניתן לסובב 360 וקי כדי לענות על הדרישות שלך בכל זוויות. מקלחת ראש מגיע עם 3 תרסיס מצבים : גשמים, עיסוי, מעורב מצב, כל מצבי יכול להביא לך בסדר צפוף ועדין מים שהופכים שלך גוף מרגיש רגוע. אידיאלי עבור גברים, נשים, ילדים וחיות מחמד רחצה, בואו שלך משפחות ליהנות את הטוב ביותר מקלחת ניסיון בחדר האמבטיה שלך.?בנוסף, הסילון החזק גם יכול לעזור לך לנקות בכל מקום. ערכות התקנת מקלחתמפרט : סוג התקנה : מותקן על הקירחם וקר בקרת מים : ידית אחת שליטה כפולהמספר ידיות : ידית אחתהרכבה חורים : 2 חוריד מקלחת פונקציה : גשם, עיסוי, מעורב מצבהתקנה חור מרחק : 13-16.5 סנטימטר מתכוונןסוג שסתום : קרמיקה שסתוםברז חומר גוף : חזיותיד מקלחת חומר : אבסבידט תרסיס חומר : פליז מקלחת שקופיות בר חומר : נירוסטהחומר בעל מקלחת : נירוסטהחומר בעל מקלחת : נירוסטהחומר צינור : נירוסטהגימור : שחור, אקדח אפורמה כלול?מקלחת גוףיד מקלחתיד תרסיס מקלחת שקופיות ברמקלחת מחזיקמקלחת צינורהרכבה אבזריםחם תזכורת : בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 1-3 ממ שגיאה, אנא ודא לא אכפת.בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה להיות מעט שונה מהצבע האמיתי של הפרויקט, אנא עיין במוצר בפועל.אם תצטרך להתקין אותו בעצמך, תזדקק לחוויית התקנה מסוימת. אל תתקין אותו כרצונו.שירות מעולה : תודה רבה לך על התמיכה שלך לחנות שלנו. לאחר שקבל את הסחורה, אנא בדוק אם התוכן של החבילה הם מלא ופגום. אם יש לך בעיות לאחר מכירה, אנא אל תדאגו, אנא צור קשר עם שירות לקוחות בהקדם האפשרי. יהיה לנו שירות מקצועי לאחר המכירה שיענה לך, מצפה לרכישה שלך.

] על המוצר עד

Installation Type:
Wall Mounted
Hot and Cold Water Control:
Single Handle Dual Control
Number of Handles:
Single Handle
Mounting Holes:
2 Hole
Hand Shower Function:
Rain, Massage, Mixed Mode
Installation Hole Distance:
13-16.5cm Adjustable
Valve Type:
Ceramic Valve
Faucet Body Material:
Brass
Hand Shower Material:
ABS
Bidet Spray Material:
Brass
Shower Slide Bar Material:
Stainless Steel
Shower Holder Material:
ABS
Shower Hose Material:
Stainless Steel
Finish:
Black, Gun Gray
What Is Included?:
Shower Body:
Hand Shower:
Bidet Spray :
Shower Slide Bar:
Shower Holder:
Shower Hose:
Mounting Accessories:
Warm Reminder:
Due to manual measurement, please allow 1-3mm error, please make sure not to mind.:
Due to the difference between different monitors, the picture may be slightly different from the actual color of the project, please refer to the actual product.:
If you have to install it yourself, you will need some installation experience. Do not install it at will.:
Excellent Service:
Thank you very much for your support to our store. After receiving the goods, please check whether the contents of the package are complete and damaged. If you have any after-sales problems, please don't worry, please contact customer service as soon as possible. We will have professional after-sales service to answer you, Looking forward to your purchase

קונים גם בוחרים