.

.

12 צבעים כפול קו מתאר עטים, מתאר עטים מתכתי סמני עבור ציור,מתנה כרטיס ביצוע, עשה זאת בעצמך אמנות אמנות

12 צבעים כפול קו מתאר עטים, מתאר עטים מתכתי סמני עבור ציור,מתנה כרטיס ביצוע, עשה זאת בעצמך אמנות אמנות

ILS 1.33
סחורה
זמין.

? ✔【12 מתכתי נצנצים בצבעים】כפול המתאר סמנים זמין ב-12 צבעים מרהיבים מרקם המתכת הכסוף של המילה מוקף בגבול צבעוני. מושלם עבור העיצובים המותאמים אישית שלך, כגון כרטיס ברכה, כרטיסי חג המולד, פרויקטי מלאכת עשה זאת בעצמך, כרזות אישיות, ציור, אלבום תמונות, טושים מתכתיים גדולים וכן הלאה. אתה יכול בקלות ציור באופן כמעט כל משטח, כגון מתכת, חרס, עץ, גומי, זכוכית, פלסטיק, אבן, וכו'. ? ✔【איכות פרמיה】מתעקש לספק מוצרים באיכות גבוהה בלבד, Entcook 12 צבעים כפול המתאר סמנים 100% , לא רעיל, עמיד למים, עם בטיחות סטנדרטי, עמיד UV, ייבוש מהיר, חסר ריח, אנטי-דהייה, ידידותי לסביבה. לא משנה שאתה מבוגרים או ילדים, אתה בהחלט אוהב את זה. ילדים מתחת לגיל 3 שנים יש להשתמש תחת פיקוחו של מבוגר. ? *קל לשימוש * לשמור את עט כיסוי הכובע, להפוך את קצה עט ולנער את עט מחזיק. לחץ על הקצה כלפי מטה לזמן מה על הנייר עד שהדיו זורם לקצה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, כסה מחדש את עטי הסמן מיד לאחר השימוש ואחסן אופקית. ? *השתמש בעצה * יש להשתמש בילדים מתחת לגיל 3 בהשגחת מבוגר. הצע לכתוב על נייר עם 80 גרם מעל, אחרת מכה קלה תתרחש. דיו מתאים לשימוש על ניירות קרטון בצבע בהיר. נא לא לחץ על קצה העט קשה בעת כתיבה. ?שירות * סמני מתאר כפולים כותבים חלקים, קלים לשימוש, חסכוניים מעולים.אם אתה לא מרוצה עם זה, אתה יכול לפנות אלינו כדי להסתפקהחזר מלא או לסייע לך להחלפת מוצר. תיאור : שם : מתאר עט חומר : פלסטיק מפרט : 9.5*14 מוצר קטגוריה : צבעי מים עט משתמש : אספקה בסיסית אורך : 14 (סנטימטר) אריזה : תיבת פלסטיק צבע מברשת : 12 צבע חליפה שחור מוט רב תכליתי : שלנו קבוע כפול מתאר עט הוא מתאים לאירועים רבים. בעזרתו ניתן ליצור דמויות צבעוניות ולהוסיף יותר כיף ליצירות האמנות שלך. אתה יכול להשתמש בם ביצי פסחא, כרטיסים, אלבומים, מוצרי חלב, אלבומי תמונות, עשה זאת בעצמך עבודות יד וציורים אחרים; את מרקר עט יהיה שלך אידיאלי כלי לצביעה, ביול וסימון התקנה : ראשון לנער את עט טיפ כדי להפוך את עט טיפ כלפי מעלה כדי לערבב את דיו; ואז להסיר את כובע, לחץ בעדינות את קצה עט טיפ, ולחץ את קצה עד דיו מתחיל לזרום; מייד לכסות את עט טיפ ולאחסן אותו אופקי לאחר שימוש. רשימת אריזה : מתאר עטים*1 סט(12 יחידות) הערה תאום 1.בבקשה לאפשר 0-1 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית. אנא ודא לא אכפת לך לפני שאתה הצעת.בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט.

] על המוצר עד

9.5*14:
Product category:
watercolor pen
Uses:
basic supplies
Length:
14 (cm)
Packing:
PVC box
Brush color:
12 color suit black rod
Multi-purpose:
Our permanent double outline pen is suitable for many occasions. It can be used to make colorful characters and add more fun to your art works. You can use them in Easter eggs, cards, scrapbooks, dairy products, photo albums, DIY handicrafts and other paintings; the marker pen will be your ideal tool for coloring, stamping and marking
Installation:
first shake the pen tip to make the pen tip upward to mix the ink; then remove the cap, gently press the tip of the pen tip, and press the tip until the ink starts to flow; immediately cover the pen tip and store it horizontally after use.
Packing list:
Outline Pens*1Set(12Pcs) :

קונים גם בוחרים