.

.

12 צבעים כיכר גליטר נייל פאייטים הולוגרפית 3 ד נייל אמנות פתיתי צבעוני קונפטי גליטר מדבקה לנשים בנות מלבן גליטר נייל

12 צבעים כיכר גליטר נייל פאייטים הולוגרפית 3 ד נייל אמנות פתיתי צבעוני קונפטי גליטר מדבקה לנשים בנות מלבן גליטר נייל

ILS 3.33
סחורה
זמין.

נייל דקור : אתה תקבל 12 רשתות כיכר נייל אמנות מדבקות, כל צבע של אהבת נייל מדבקות הוא בנפרד ארוז במכל, המאפשר לך בקלות עשה זאת בעצמך שלך ייחודי האהבה נייל קישוט בבית בטיחות חומר : הולוגרפית גליטר מזויף עשויים סביבה חומר עם הגנה טובה יותר, הם יכול לשמש לכל ציפורניים, אתה יכול להשתמש בו בבטחה. הם זורחים שונה אורות וזוויות וגורם לך יותר אטרקטיבי ועדין. קל לשימוש : עבור מניקור, ראשון לנקות את משטח ציפורן, מברשת את פריימר, ואז לשים אותו על ציפורניים ולאטום אותו עם שקוף מעייל. בעת איפור, אתה צריך מסקרה או פלאש פריימר להיצמד לגוף שלך. זה יכול לגרום לך להיראות יותר אטרקטיבי ואופנתי. יישום רחב : מלבן נייל גליטר יכול להיות מיושם על ג ' ל ציפורניים, אקריליק ציפורניים, ציפורניים טבעיות או שווא נייל טיפים, אשר מאפשר לך בגמישות ליצור את הציפורניים שאתה צריך. גם כלי עשה זאת בעצמך מועיל לקישוט הבית שלך, מארז הטלפון הסלולרי, משקפיים ועוד. מתנות עשה זאת בעצמך מושלמות לכל מיני גילים נשיים. עזרה : אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנחנו נשיב להודעה שלך בתוך 24 שעות וננסה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את הבעיות שלך. נייל דקור : אתה תקבל 12 רשתות כיכר נייל אמנות מדבקות, כל צבע של אהבת נייל מדבקות הוא בנפרד ארוז במכל, המאפשר לך בקלות עשה זאת בעצמך שלך ייחודי האהבה נייל קישוט בבית. בטיחות חומר : הולוגרפית גליטר מזויף עשויים סביבה חומר עם הגנה טובה יותר, הם יכול לשמש לכל ציפורניים, אתה יכול להשתמש בו בבטחה. הם זורחים שונה אורות וזוויות וגורם לך יותר אטרקטיבי ועדין. קל לשימוש : עבור מניקור, ראשון לנקות את משטח ציפורן, מברשת את פריימר, ואז לשים אותו על ציפורניים ולאטום אותו עם שקוף מעייל. בעת איפור, אתה צריך מסקרה או פלאש פריימר להיצמד לגוף שלך. זה יכול לגרום לך להיראות יותר אטרקטיבי ואופנתי. יישום רחב : מלבן נייל גליטר יכול להיות מיושם על ג ' ל ציפורניים, אקריליק ציפורניים, ציפורניים טבעיות או שווא נייל טיפים, אשר מאפשר לך בגמישות ליצור את הציפורניים שאתה צריך. גם כלי עשה זאת בעצמך מועיל לקישוט הבית שלך, מארז הטלפון הסלולרי, משקפיים ועוד. מתנות עשה זאת בעצמך מושלמות לכל מיני גילים נשיים. עזרה : אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנחנו נשיב להודעה שלך בתוך 24 שעות וננסה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את הבעיות שלך. הולוגרפית נצנצים מלבן צורת נייל גליטר פאייטים הם מתאים לכל חברים שרוצים ליצור ציפורניים יפות.

] על המוצר עד

Item Type:
Square nail glitter flakes.
Size:
5.11 * 2.08 inch.
Pattern:
As shown in the picture.
Features:
1. High quality nail sequins. :
2. Easy to apply on natural or artificial nails. :
3. Suitable for professional use or home use. :
4. Great for nail polish, UV gel, artificial & acrylic nails, etc. :
5. Elegant and fashionable style, easy to match any nail color. :
6. Very easy to use, suitable for professional salon and home use. :
How to use:
1. Choose your nail polish color. :
2. Apply a base coat. You need it to protect your nails. :
3. Apply two thin coats of your chosen nail polish. :
4. Press the sequins on your nails. :
5. If the sequins are small, just spill them on to your nails. :
6. Alternatively, wait for your nail polish to dry. Then use nail glue to stick on the sequins. :
7. Apply a top coat to prevent the sequins from falling off. :
Note:
1. Please allow a slight deviation in the measurement size. :
2. Please understand that the color of the item may be slightly different from the picture, due to different computer screen display. :
Last and Most Important:
Thank you for reading, if you have any suggestions for our products, please feel free to let us know, we will optimize the products for your suggestions. :

קונים גם בוחרים