.

.

מדוזה מנורת אקווריום חשמלי לבה אור, הוביל מדוזה מנורה, טעינה, צבע שינוי מצב רוח מנורת שולחן, עבור עיצוב הבית, מתנות

מדוזה מנורת אקווריום חשמלי לבה אור, הוביל מדוזה מנורה, טעינה, צבע שינוי מצב רוח מנורת שולחן, עבור עיצוב הבית, מתנות

ILS 2.33
סחורה
זמין.

טנקים חשמליים הם האופנה האחרונה בטנקים נוי עבור דסקור מודרני והרפיה המדוזות מציאותיות ואפילו יש להן את הקנוקנות שצפות מאחוריהן כשהן נעות ויוצרות אפקט מציאותי ומהפנטות אותך, תכונה עם נורות לד המשתנות בצבע הופכת תוספת מרתקת לכל בית, משרד או חדר שינה. רק רק צריך לחבר את מדוזה מנורת דרך ממשק יו אס בי, אתה יכול להרגיש את שלווה עמוקה של עמוק ים. *רב צבעים מתג באופן אקראי, כך שאתה יכול בקלות נהנה את מדוזה שחייה וריקודים. *מדוזה מנורת יכול לעזור לך להירגע ולהקל שלך חזק רגש, זה מרגיע מצב רוח אור יוצר מגרה סביבה מרגיעה לילדים ומבוגרים תוך מתן מהנה ומקסים נקודה חזותית של פוקוס או הסחה. *מתנה לילדים, אמא, אבא, אישה, בעל,כולם אוהבים את המתנה הזו לבית,מנורת לילה, הפחתת לחץ. -תמיד חלמת שיהיה לך אקווריום אבל אתה מרגיש מהסס לגבי המחויבות? מלאכותי מדוזה מנורת אקווריום אור נותן לך את הטוב שבשני העולמות - יפה אקווריום תצוגת עם תחזוקה מינימאלית. העיצוב החמוד והתכונות המעשיות שלו הופכים אותו למתנה אידיאלית לילדים, נשים, בנים ובנות וליום חג המולד, חג ההודיה, יום הולדת, שנה חדשה וכו'. דינמי משפר את ניסיון של נפוץ מדוזה מנורות, לייפות שלך בית עם מדהים מרתק מדוזה מצב רוח אור. זה יכול לעזור לך להירגע ולהקל על הרגש ההדוק שלך. מפרט : שם : ג ' לי דגי לבה פנסגודל מוצר : 10.5 על 28 סנטימטר/4 על 4 על 11 סנטימטר חומר מוצר : פלסטיק + אקריליקתוכן חבילה : שני פרח מדוזה, יו אס בי טעינת כבל, אקווריום (לא כולל דברים אחרים)אור מקור סוג : הוביל אורמתח; 4.5 (וולט)היקף עיקרי של יישום : אולמות תצוגה, מקומות ביתמתג סוג : לדחוף כפתורסגנון : מודרני ופשוטחיי שירות ממוצעים : 2000 (ח) : הוראות לשימוש1. נקו את הזיהומים באקווריום לפני השימוש. חבר את כבל יו אס בי ושפוך שוב מים נקיים. פני המים נמצאים במרחק של סנטימטר אחד מפי הבקבוק. להוסיף 3-6 טיפות של חומר ניקוי לתוך מים. לאחר זרועות של מדוזה הם מפולסים, לשים אותם במים ולסגור את המכסה. פשוט הפעל את המתג.*הערה : כאשר בשימוש בפעם הראשונה, יהיה הרבה בועות מחובר אל פני השטח של מדוזה, אשר עשוי לגרום מדוזה כדי לא לצוף בצורה חלקה. לאחר הבועות להיעלם לתקופה של זמן, זה יהיה לשחות בדרך כלל או שאתה יכול באופן ידני להסיר את בועות על פני השטח של מדוזה.

] על המוצר עד

Name:
jelly fish lava lamp
Product size:
10.5X10.5X 28CM/4 x 4 x 11cm
Product material:
plastic + acrylic
Package content:
two flower jellyfish, USB charging cable, aquarium (not including other things)
Light source type:
led light
Voltage; 4.5 (V):
Main scope of application:
exhibition halls, home places
Switch type:
push button
Style:
modern and simple
Average service life:
2000 (h)
♥Instructions for use:
1. Clean the impurities in the aquarium before use.:
2. Plug in the USB cable and pour clean water again. The surface of the water is about one centimeter away from the mouth of the bottle. Add 3-6 drops of detergent into the water.:
3. After the tentacles of the jellyfish are leveled, put them in the water and close the lid. Just turn on the switch.:
♥Note:
When used for the first time, there will be a lot of bubbles attached to the surface of the jellyfish, which may cause the jellyfish to not float smoothly. After the bubbles disappear for a period of time, it will swim normally or you can manually remove the bubbles on the surface of the jellyfish.

קונים גם בוחרים