.

.

סואן מחרטה כלי כיכר קשה פלדה אה-32 קולט צ ' אק בלוק מחרטה כלי מחזיק מחרטה אבזרים

סואן מחרטה כלי כיכר קשה פלדה אה-32 קולט צ ' אק בלוק מחרטה כלי מחזיק מחרטה אבזרים

ILS 2.00
סחורה
זמין.

מספק יציבות גבוהה יותר; חיתוך מדריכי הם מתאים לחיתוך בעומקים שונים, ולשמור על זווית צפייה טובה ויציבות - עבור הגדרות מהירות על מכונות. - יכול לשמש עומד זקוף. - עשוי כלי פלדה מוקשה. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן. מפרט : חומר : פלדה קשיחהצבע : כסף מיחידים שחורגודל : כ 45 על 65מודל : אה32צורה : ריבועיישום : לצורות מקבילות, מרובעות או משושה וכן לקידוח חורים צולבים ב 60, 90 או 120 מעלות.חבילה כללה : 1 מרובע אה 32 קולט בלוקאנו מספקים 100% שירות לקוחות מושלם, אנא אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה, אנו מחויבים לספק לכם את שירות הלקוחות!לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן.

] על המוצר עד

Material:
Hard Steel
Color:
Silver wiht black
Size:
About 45x65mm
Model:
ER32
Shape:
Square
Application:
For parallel, square or hex shapes as well as for cross hole drilling at 60, 90 or 120 degrees.:
Package Included:
1 x Square ER32 collet block:
We provide 100% perfect customer service, please don't hesitate to contact us with any questions, we are committed to providing you with the customer service!:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

קונים גם בוחרים