.

.

6 זמזום מיני זמזום 6 ציר ג ' יירו 3 ד להעיף מצב בלי ראש גובה להחזיק 12 דקות זמן טיסה לילדים מבוגרים

6 זמזום מיני זמזום 6 ציר ג ' יירו 3 ד להעיף מצב בלי ראש גובה להחזיק 12 דקות זמן טיסה לילדים מבוגרים

ILS 32.99
סחורה
זמין.

פונקציה : למעלה / למטה, קדימה / אחורה, פונה שמאלה/ימינה, צידה, בקרת מהירות, אחד מפתח ההמראה/נחיתה/חזרה, בלי ראש מצב, 3 להעיף, אחיזת גובה, עצירת חירום זה הוא נייד וקטן בגודל מזלט כי הוא יותר נוח לנשיאה בעת נסיעה, המאפשר לך ליהנות עף בכל מקום. 3 ד להעיף : מתקדם 6 ציר גירוסקופ טכנולוגיה לעזור כדי זמזום מגיע יציב 3 ד להעיף עם פשוט לחיצה על כפתור אחד, מושלם ומופלא ביצועים יימצא. *בלי ראש מצב : להפעיל את בלי ראש מצב, ואת מזלט מייד משתמש מרכז וכיוון של שלט רחוק כמו התייחסות. אין צורך להבחין בין כיוון הזמזום בשלב זה. *אחד מפתח ההמראה / להחזיר / נחיתה : פשוט לחץ על כפתור אחד, זה מזלט יכול באופן אוטומטי להמריא, קרקע או להחזיר, לא מייגע פעולות. זה פשוט ונוח להשתמש זמזום. קוואדקופטר זה של אל-אס-אקס-טי-6 הוא מטוס נייד בגודל קטן עם פונקציות אטרקטיביות מרובות כגון 3 ד ' פליפ, מצב ללא ראש, אחד מפתח המראה/החזרה/הנחיתה, אחיזת גובה. זה אידיאלי להכניס לכיסים או לתיקי נסיעות קטנים בזמן שהוא מציע טיסה קלה לשליטה. מפרט : מטוסי פריט לא. 6 חומר עיקרי : פלסטיק 8. מרחק טיסת שירות : 100 מ ' מקסימום. זמן טיסה : 12 דקות טיסה חכמה קיבולת סוללה : 500 מיליאמפר / שעה מתח : 3.7 וולט סוג סוללה : ליתיום זמן טעינה : כ-60 דקות סוללה בקר מרחוק תדר הפעלה : 2.4 ג ' יגה הרץ סוללה : 3 * 1.5 וולט סוללה (לא כלול) גיל : 14+ מידע על חבילה : גודל חבילה : 22 * 15.5 * 6 סנטימטר משקל אריזה : 341 גרם אריזת תיבה כללית. הערה : * יש יכול להיות כמה סטיות בשל מדידה ידנית או הבדל קל בצבע בשל צילום מצב. תודה לך על ההבנה. * לא על תשלום, או מעל לפרוק את הסוללה. * הזמזום חייב להיות יחד עם השלט הרחוק לפני ההמראה, והאור לא צריך להבהב. אז אנא לחץ על אחד-מפתח ההמראה כפתור. 1 * מרחוק בקר 1 * מזלט טעינת כבל 1 * מדריך למשתמש 2 * חילוף מדחפים 4 * מדחף משמרות 1 * מברג 3 * מזלט סוללה.

] על המוצר עד

 :
AIRCRAFT:
Item No.:
LS-XT6
Main Material:
Plastics&Electronic Material
Color:
Black
Size:
17.5 * 14 * 4.2cm/6.9 * 5.5 * 1.7in(unfolding); 8.5 * 5.3 * 4.2cm/3.3 * 2.1 * 1.7in(folding)
Max. Service Flight Distance:
100m
Max. Flight Time:
12mins
INTELLIGENT FLIGHT BATTERY:
Capacity:
500mAh
Voltage:
3.7V
Battery Type:
Lithium
Charging Time:
about 60mins
REMOTE CONTROLLER BATTERY:
Operating Frequency:
2.4GHz
Battery:
3 * 1.5V AAA Battery (not included)
Age:
14+
Package Information:
Package Size:
22 * 15.5 * 6cm
Package Weight:
341g
General box packing.:
Note:
* There could be a few deviations due to manual measurement or slight color difference owing to photographing condition. Thank you for your understanding.:
* Don't over-charge, or over-discharge the battery.:
*  The drone must be paired with the remote control before taking off, and the light should not flash. Then please press the one-key takeoff button.:
 :
Packing List:
1 * RC Aircraft:
1 * Remote Controller:
1 * Drone Charging Cable:
1 * User Manual:
2 * Spare Propellers:
4 * Propeller Guards:
1 * Screwdriver:
3 * Drone Battery :

קונים גם בוחרים