.

.

Magnetic Fusion Magnetic [תואם ל- Magsafe] תואם למקרה של סמסונג גלקסי S23 Ultra 5G, מכסה טלפון פגוש נגד אצבעות נגד אצבעות.

Magnetic Fusion Magnetic [תואם ל- Magsafe] תואם למקרה של סמסונג גלקסי S23 Ultra 5G, מכסה טלפון פגוש נגד אצבעות נגד אצבעות.

ILS 24.99
סחורה
זמין.

Ringke Fusion Magnetic הוא מקרה ברור מינימליסטי עם טבעת מגנטית מובנית בת 11 חלקים כדי לחבר באופן מאובטח אביזרים מגנטיים ומטען מארז היברידי עם פאנל אחורי מט-פינה מט-פינה עמיד ומסגרות פגוש TPU מבטיח הגנה מאובטחת. ציפוי חלבוני עמיד בפני טביעות אצבע ומוגן כתמים לא מבוהל מרגיש רך קטיפתי וקל להחזיק. חורי שרוך של Duo-Quik Catch מכל צד של המכשיר מאפשרים שימוש באביזרים כמו רצועות ידיים, שרוכי שורש כף היד וקסמי טלפון. (אביזרים נוספים לא כלולים). תואם למטענים מגנטיים ומטענים אלחוטיים אחרים המאושרים על ידי צ'י. Ringke Fusion Magnetic הוא מקרה ברור מינימליסטי עם טבעת מגנטית מובנית בת 11 חלקים כדי לחבר באופן מאובטח אביזרים מגנטיים ומטען. מארז היברידי עם פאנל אחורי מט-פינה מט-פינה עמיד ומסגרות פגוש TPU מבטיח הגנה מאובטחת. ציפוי חלבוני עמיד בפני טביעות אצבע ומוגן כתמים לא מבוהל מרגיש רך קטיפתי וקל להחזיק. חורי שרוך של Duo-Quik Catch מכל צד של המכשיר מאפשרים שימוש באביזרים כמו רצועות ידיים, שרוכי שורש כף היד וקסמי טלפון. (אביזרים נוספים לא כלולים). תואם למטענים מגנטיים ומטענים אלחוטיים אחרים המאושרים על ידי צ'י.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים