.

.

מרקיל תואם לאייפון 11 פרו מקס מקרה 6.5 אינץ 'עם מעמד טבעת סיבוב של 360 מעלות, הגנה על טיפות צבאיות בגוף מלא מארז מגן כבד מחוספס.

מרקיל תואם לאייפון 11 פרו מקס מקרה 6.5 אינץ 'עם מעמד טבעת סיבוב של 360 מעלות, הגנה על טיפות צבאיות בגוף מלא מארז מגן כבד מחוספס.

ILS 0.33
סחורה
זמין.

【תאימות】 מארז טלפון זה מתאים רק לאייפון 11 Pro Max 6 אנא אשר בזהירות את דגם הטלפון שלך לפני שתרכוש את המקרה. 【באיכות גבוהה ועיצוב】 המשלב פגז פנימי קשה באיכות גבוהה למחשב קשה וקליפת סיליקון רכה, העיצוב של ארבע פינות מחוזקות גורם למארז הטלפון להגיע לרמה הצבאית של אנטי-טיפה. גישה נוחה לכל הכפתורים, הפקדים והיציאות. העיצוב הייחודי של המראה. 【טבעת מתכווננת】 אנו משתמשים בעיצוב טבעת כפול 360 מעלות כפול, שיכול לשמש כסוגר אנכי ואופקי. המעמד המתקפל מספק מגוון של זוויות צפייה מתכווננות. פונקציית Stand הופכת את זה לנוח יותר עבורך להיות אותנטי, לגלוש באתרים, לצפות בסרטים או לצ'אט וידאו עם חברים. ניתן להשתמש בו גם עם מחזיק מכוניות מגנטיות בזמן הנהיגה. 【פונקציה והגנה】 אנטי-טיפה, אנטי-נעליים, אנטי-סקרט. פגז רב שכבתי עם עיצוב הגנה מיוחד, המתאים לריצה, טיפוס הרים, קמפינג או ספורט חיצוני אחר. קצה המסך מורם על ידי 2 מ"מ, וקצה המצלמה מורם על ידי 3 מ"מ, ומספק הגנה על 360 מעלות ללא קצות מבוי סלולריים לטלפון הנייד שלך. 【התקנה קלה והוסרה】 אנא עקוב אחר הצעדים שלהלן : 1. אנא קילף את עור הסיליקון הרך מכל פינה, ואז פתח את המסגרת הקדמית של התחתית הפלסטית והפלסטיק. הכניסו את הטלפון לתחתית הפלסטיק והניחו את המסגרת למקום. אנא החזיר את עור הסיליקון ושמור על הסיליקון להתאים למארז. השתמש באנכי וגם אופקי כדי לשחרר את הידיים. מצבי תמיכה מרובים.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים